×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

سازمان بنادر و دریانوردی با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی، قرارداد ۱۰۰ میلیون دلاری خارج سازی هفت فروند شناور مغروقه در زمان جنگ با شرکت تایدواتر را تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه، قرارداد خارج سازی هفت فروند شناور مغروق زمان جنگ در خور موسی که طی سالهای گذشته با شرکت تایدواتر خاورمیانه منعقد شده بود پس از بومی سازی فناوری آن و خارج سازی اولین فروند شناور در سال گذشته و بهره گیری از دانش فنی ایرانی در سال جدید و با مساعدت سازمان بنادر و دریانوردی تمدید شد.
بنابر این گزارش نیمه دوم سال گذشته کشتی «موئیرا» که در اوایل جنگ ایران و عراق بر اثر اصابت موشک رژیم بعثی غرق شده بود، پس از ماه‌ها تلاش متخصصان ایرانی در شرکت تایدواتر خاورمیانه به صورت کامل از کانال خور موسی خارج شد. این کشتی ۲۶۰۰ تنی به طول ۱۲۰ متر پس از حدود یکسال تلاش و با استفاده از حدود ۲ هزار تن تجهزات شناور سازی از عمق ۲۵ متری آب‌های خور موسی خارج شده بود.
در همین حال از آذر ماه امسال نیز فعالیت برای خارج سازی دومین کشتی مغروق به نام ای پی جی آمبیکا در آبهای خور موسی آغاز شده و تا کنون پروژه فوق بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. پیش بینی می شود با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی از شرکت تایدواتر در تمدید قرارداد سالویج ، مراحل خارج سازی شناورهای مغروق در سال جاری شتاب بیشتری به خود بگیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false