×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

امسال با ۵۴ آمارگیر و ۸ اطلاع رسان از ۲۵ اسفند ۹۰ به پیشواز میهمانان نوروزی می رویم.

نیروهای آمارگیر و اطلاع رسان ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس جهت ثبت دقیق آمار ورود گردشگران و اطلاع رسانی و راهنمایی دقیق اماکن تفریحی و گردشگری آموزش دیدند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس صادق نجفی با اشاره به اینکه همه ساله بیش از دو میلیون گردشگر به منطقه آزاد ارس مسافرت می کنند افزود: این نیروها با نظارت کمیته آمار ستاد تسهیلات سفر در ۴ ورودی اصلی به منطقه آزاد ارس واقع در محدوده ۲۰ هزار هکتاری جلفا و ۴ ورودی دیگر واقع در محدوده خداآفرین منطقه مستقر می شوند.
وی با اشاره به اینکه در نوروز ۹۰ بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار گردشگر از نقاط مختلف منطقه آزاد ارس بازدید کردند افزود: : آمارگیران و لیدرهای ستاد طی جلسات مختلف توسط کارشناسان سازمان تعلیم دیده و آموزش های لازم را گذرانده اند.

نجفی افزود: بروشورها و نقشه های گردشگری و اقلام و هدایای ویژه ای برای گردشگران نوروزی ۹۱ در نظر گرفته شده است که از آن جمله لوح فشرده پانارومای اماکن تفریحی و سیاحتی منطقه آزاد ارس که شخص را بدون حضور فیزیکی با محل های مدنظر آشنا می کند.
نجفی آمارگیری را امری علمی و موثر در تصمیمات و تامین نیازهای گردشگری منطقه آزاد ارس دانست و تاکید کرد: با توجه به مشخص بودن درب های ورود و خروج منطقه آزاد ارس سعی می کنیم در سال های آتی از سیستم های مکانیزه برای ثبت آمار استفاده کنیم.
رییس ستاد تسهیلات منطقه آزاد ارس افزود: طرح و شیوه آمارگیری و نظرسنجی مسافرین نوروزی توسط کمیته آمار ستاد تسهیلات منطقه آزاد ارس در نوروز ۸۹ به عنوان طرح برتر آمارگيري از طرف ستاد تسهيلات کشور انتخاب گشته و به عنوان الگوي برتر در اختيار ساير مناطق و استانهاي کشور قرار گرفته بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false