×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

در حالیکه مدیرکل بازرسی استان هرمزگان در اظهاراتی بحث‏برانگیز و غیرمترقبه به دفاع تمام‏قد از روند برگزاری مزایده اپراتور دوم بندر شهیدرجایی پرداخته بود؛

 رییس این سازمان امروز از تأیید مزایده خودداری کرد.
به گزارش مارین نیوز، رئیس سازمان بازرسی کل کشور که امروز در جمع خبرنگاران در بندرعباس سخن می‏گفت؛ در خصوص شائبه‏های موجود در مورد برگزاری مزایده اپراتور دوم بندرشهیدرجایی گفت: تا پایان مراحل نهایی مزایده اپراتور دوم بندر شهیدرجایی اظهارنظری نخواهم کرد.
مصطفی پورمحمدی در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه «برخی معتقد هستند تخلفی در برگزاری مزایده صورت گرفته؛ اما سازمان بازرسی استان برگزاری را درست اعلام کرده است»، اظهار داشت: هر کس که تخلف یا تأیید مزایده را اعلام می‏کند؛ باید بر اساس مدارک و مستنداتی اظهارنظر یا اعلام رسمی کند.
وی افزود: در صورتی که از سازمان بازرسی هم مدارک یا مستنداتی در مورد روند برگزاری مزایده اپراتور دوم بندرشهیدرجایی بخواهند؛ ارائه خواهیم کرد. در حالیکه باید صبر کنیم تا پرونده مناقصه اپراتور دوم بندر شهیدرجایی مراحل نهایی را طی کند، در آن زمان می‏توان در مورد صحت یا عدم صحت آن اظهارنظر و حکم صادر کرد.
پورمحمدی تصریح کرد: طبیعتا رد یا تأیید این پرونده از سوی نمایندگان مجلس، شرکت‏های شرکت‏کننده در مزایده و سازمان بازرسی باید بر اساس مدارک و اسناد موجود باشد.
سازمان بنادر صدای خبرگزاری فارس را هعم درآورد

در واکنش به گزارش فارس اعلام شد
تعیین اپراتور دوم بندر شهید رجایی بر اساس مصوبه دولت/با “کاوه” قرارداد می‌بندیم

پورمحمدی:
تا پایان مراحل نهایی مناقصه اپراتور دوم بندرشهید رجایی اظهار نظر نمی کنم
پورمحمدی :تا پایان مراحل نهایی مناقصه اپراتور دوم بندرشهید رجایی اظهار نظر نمی کنم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false