×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیرعامل همراه اول گفت: برخلاف توافقات، در برخی مدارس بسته‌های قرآنی باز و پس از خارج کردن سیم‌کارت به دانش‌آموز تحویل شده که شرکت "سروش مهر" مستندات قرارداد برای توزیع سیم‌کارت در مدارس را منتشر می‌کند.

وحید صدوقی درخصوص ادامه توزیع سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی «دانش» در مدارس علی‌رغم مخالفت‌های اعلام‌شده از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش، گفت: از آنجایی که همراه اول به عنوان یک اپراتور مشغول ارائه خدمات است، همیشه درخواست‌ همکاری از این اپراتور وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار افزود: از ما درخواست شد در حوزه جشنواره قرآنی، به عنوان حامی وارد شویم.

وی ادامه داد: در این خصوص به ما گفتند که بسیاری از شرکت‌ها قبول کرده‌اند حامی جشنواره قرآنی شوند، اما قبول نکردند؛ اگر همراه اول پیش‌قدم شود، موافق ارائه کار با همراه اول هستم.

صدوقی ادامه داد: شرکت سروش‌مهر پدیدآورنده نرم‌افزار قرآنی سروش‌ایمان است و این نرم‌افزار کامل‌ترین نرم‌افزار آموزش قرآن است که امکاناتی از جمله مسابقه پیامکی، آموزش حفظ قرآن و سرگرمی دارد؛ این نرم‌افزار در دو سال گذشته به عنوان بهترین نرم‌افزار قرآنی را از جشنواره رسانه‌های دیجیتال دریافت کرده است.

صدوقی گفت: به این ترتیب قرار شد ۱۲ میلیون پکیج نرم‌افزار قرآنی برای ۱۲ میلیون دانش‌آموز فعال شود.

وی توضیح داد: شرکت سروش‌ایمان اعلام کرد که هزینه‌ای بابت این اثر از همراه نرم اول نمی‌خواهد و تنها هزینه توزیع را از همراه اول می‌گیرد.

صدوقی افزود: صدق گفته انجام این اقدام با مجوزهای لازم، تیزر صدا و سیما است، زیرا صدا و سیما هیچ تبلیغی را بدون ارائه مستندات لازم پخش نمی‌کند و نامه انجام تفاهم و قرارداد در این خصوص به صدا و سیما ارائه شده است.

مدیرعامل همراه اول گفت: در همین رابطه به دلیل صحبت‌های مسئولان وزرات آموزش و پرورش، شرکت سروش‌مهر بیانیه‌ای را در دو صفحه تهیه کرده است و در این بیانیه تمام فرایند را از ابتدا تا به امروز توضیح داده است.

وی گفت: همراه اول حامی جشنواره قرآنی بوده است و به دلیل اینکه در نرم‌افزار قرآنی سروش‌ایمان، مسابقه پیامکی پیش‌بینی شده بود، ما نیز یک کارت هدیه برای دریافت سیم‌کارت در آن پکیچ درنظر گرفتیم تا با این کارت هدیه و دریافت سیم‌کارت دانش‌آموز بتواند با ۲۰۰ پیامک رایگان آن درمسابقه شرکت کند.

صدوقی تأکید کرد: توزیع سیم‌کارت‌های دانش همراه اول در مدارس با نظر وزارت آموزش و پرورش و طبق توافقات انجام‌شده است.

مدیرعامل همراه اول یادآور شد: فعال‌سازی سیم‌کارت‌های دانش نیز حتماً در حضور ولی دانش‌آموز انجام می‌شود.

وی گفت: حال اگر وزارت آموزش و پرورش از این قرارداد پشیمان شده و قصد لغو قرارداد را دارد، می‌تواند سیم‌کارت‌ها را عودت دهد؛ همراه اول ۱۰ هزار دفتر خدمات ارتباطی دارد و می‌تواند سیم‌کارت‌ها را در آنجا توزیع کند.

وی گفت:‌ علی‌رغم قرارداد و هزینه سنگین این حمایت برای همراه اول، در برخی مدارس بسته‌ها باز شده‌اند، کارت هدیه سیم‌کارت از آنها خارج شده و بسته تحویل دانش‌آموز شده است.

وی گفت: این اقدام برخلاف قرارداد موجود است؛ اما همراه اول اعتراضی به این موضوع نکرد؛ حال اگر مایل به لغو قرارداد هستند می‌توانند بسته‌ها را عودت دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false