×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

ما در كشورمان همه جور امكانات داریم و از توانمندیهای زیادی برخورداریم، آن چه كه برای تحقق پیام تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی كم داریم مدیر تولید است.

بهروز فروتن افزود: پیامد پیام تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی باید نشانه یك تحول فكری باشد، چرا كه ما در كشورمان انرژی انسانی، انرژی های تجدید شونده و غیر تجدید شونده و خیلی موارد دیگر را داریم و سرانه آنها بیش از سایر نقاط دنیا است.

وی گفت: آن چیزی كه ما فاقد آن هستیم با وجود داشتن مدیران توانمند، مدیر تولید است، مدیر متفكر نیاز امروز ما است و باید به طور جدی به این مقوله بپردازیم.

فروتن افزود: اگر ما مدیر تولید متفكر داشته باشیم و باور كنیم كه تولید سرآغاز یك تحول اقتصادی و هویت بخش یك سرزمین و جامعه است آن وقت می توانیم تولید ملی را تحقق بخشیم.

این فعال صنایع غذایی گفت: تولید ملی می تواند ابتدا به فكر بازار مصرف جمعیت داخلی باشد و سپس بازار منطقه می تواند هدف بعدی تولید ملی باشد.

وی افزود: اگر مدیر تولید متفكر داشته باشیم توانایی آن را خواهیم داشت كه ۴۰۰ میلیون جمعیت را تحت پوشش صنایع غذایی خود بگیریم و همچنین برای مسلمانان دنیا غذای حلال تهیه كنیم.

وی انتخاب شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی را فرصتی مناسب و مغتنم برای رسیدن به اهداف بالای اقتصادی و خودكفایی در همه زمینه ها عنوان كرد و افزود: باید بتوان از تمام امكانات برای تحقق عینی این شعار استفاده كرد و اگر این تلاشها صورت بگیرد بدون تردید در آینده ای نه چندان دور به قدرت اول اقتصادی منطقه تبدیل خواهیم شد.
ایرنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false