×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

لکسوس در نمایشگاه خودرو سال ۲۰۱۲ تصاویری از مدل جدید هیبریدی که دارای فناوری LF – LC است را بنمایش گذاشت و با استقبال هواداران روبرو شد.

تصویر اول حدود یک ماه پیش به بیرون درز کرده بود ولی عکس بعدی بهمراه مشخصات فنی کامل تری چندی پیش در رسانه‌ها درج شد.
این ماشین که به یک Super Car هم معروف است از مدل‌های قبلی کم مصرف تر است. جلوپنجره اش دارای مشبک‌های زیبایی است که از دو طرف دارای تو رفنگی ست و از جلو همانند ساعت شنی زیباست. چراغ‌های جلو طراحی بسیار شیکی دارند و لامپ‌های LED در آن تعبیه شده است.
این خودرو دارای طراحی بسیار زیبا و شاید عجیب باشد . تقاط تیز روی بدنه تقریبا حذف شده اند و حالت گرد جایگزینش شده و خیلی‌ها معتقد بودند که بسیار زشت تر از مدل‌های قبلی شده.
خودروی اسپرت و جدید لکسوس دارای سیستم هیبریدی هم هست که امیدواریم از مدل‌های فعلی بهتر عمل کند و با موفقیت از امتحان بیرون آید.

اگر از جلو کمی‌به این لکسوس قرمز رنگ خیره شویم متوجه محفظه‌های ورود هوا از چپ و راست خودرو می‌شویم که برای خنک نگه داشتن سیستم ترمز و حفظ تعادل ماشین طراحی شده است. اگر طرفدار مجله‌های ماشین بوده این حتما می‌دانید طراحی این خودرو با فراری کالیفرنیا و Scion FR-S شباهت‌های زیادی دارد.
لکسوس متعلق به یکی از موفق ترین شرکت‌های خودرو سازی دنیا یعنی تویوتا است ، پس در آینده باید شاهد خودروهای قوی تر از این مدل‌ها باشیم وشاید زیباتر !
در کل یک ماشین اسپرت شیک و دیفرانسیل جلو است که ارزش خرید را دارد اما هنوز قیمتی ازش ارائه نشده !

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false