×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حمایت از حقوق مولفین کتاب در نشر دیجیتال از دیگر وظایف مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است و باید از نشر دیجیتال کتابهای تالیف شده بدون اجازه مولفین به صورت جدی جلوگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، سید محمد حسینی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به ضرورت توجه به نشر دیجیتال کشور تاکید کرد: در جهان امروز نشر دیجیتال ابعاد گسترده تری پیدا کرده و بر همین اساس لازم است تمامی بخشهای این وزارتخانه با همکاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال زمینه رشد و توسعه رسانه های دیجیتال کشور را بیش از پیش فراهم نمایند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارایه خدمات به ناشران دیجیتال دارای مجوز فعالیت از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال آمادگی کامل دارد، خاطر نشان ساخت: امسال شاهد حضور مناسب رسانه های دیجیتال برتر کشور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بودیم و با هوشمندی جلوی حضور هر گونه تشکل غیر مجاز گرفته شد.

وی با قدردانی از تلاش مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در ساماندهی بخش نشریات دیجیتال در بازار جهانی کتاب تصریح کرد: مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال امسال برای اولین بار به صورت فعال در برگزاری نمایشگاه کتاب مشارکت کرد و ضمن ساماندهی رسانه‌های دیجیتال علاقه مند به حضور در نمایشگاه، فرصتی را برای عرضه محصولات رسانه های دیجیتال برتر کشور در نمایشگاه کتاب فراهم آورد.

حسینی افزود: در سایر ایام سال نیز باید توجه ویژه ای به ناشران دیجیتال داشته باشیم و اقداماتی را انجام دهیم که نتیجه آن در نمایشگاه کتاب به نمایش گذاشته شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان ساخت: حمایت از حقوق مولفین کتاب در نشر دیجیتال از دیگر وظایف مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است و باید از نشر دیجیتال کتابهای تالیف شده بدون اجازه مولفین به صورت جدی جلوگیری کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false