×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

خودروی پیکاپ شرکت پارس خورو، باکیفیت ترین خودروساز کشور در راستای برنامه های زیست محیطی خود، با موفقیت آزمون استاندارد میزان آلاینده های خروجی را گذرانده و نشان یورو ۴ را دریافت کرد.

خودروی پیکاپ این شرکت در دو مدل تک کابین و دوکابین، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد میزان آلاینده های خروجی با معیار یورو ۴ شد.
بنابراین گزارش، خودروی پیکاپ این گواهینامه را پس از انجام آزمون آلایندگی و پیمایش ۳۰۰۰ کیلومتر دریافت کرده و این شرکت که همواره در حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی هوا پیشرو است، توانست با موفقیت در زمینه نوع و مقدار آلاینده، تاییدیه نوع آلایندگی را دریافت کند.
خودروی پیکاپ شرکت پارس خودرو دارای امکانات و تجهيزاتي همچون ترمز ABS، دو کيسه هوا (Air Bag) و موتور قدرتمند بوده و آزمون هاي امنيتي و حفاظتي را نيز با موفقيت گذرانده است.
گفتنی است؛ خودرو پیکاپ شرکت پارس خودرو براساس جدول کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در تمامی دوران تولید خود به عنوان باکیفیت ترین خودروی باری در کشور شناخته شده است و به زودی خودرو پیکاپ جدید شرکت پارس خودرو نیز به جدول با کیفیت ترین خودروهای وانت کشور افزوده خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false