×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

برنامه زمان بندی برگزاری جلسات آموزشی پیش از سفر کاروان های عمره دانشجویی استان خوزستان اعلام شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها (ماوا)، علیرضا میرسلیم، مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه جلسات آموزشی پیش از سفر کاروان های عمره دانشجویی آغاز شده و حضور در این جلسات از سوی ستاد عمره دانشگاهیان الزامی اعلام شده است، از دانشجویانی که در سال جاری به حج عمره اعزام می شوند دعوت می شود بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده در جلسات آموزشی کاروان خود شرکت کنند.
وی افزود: جلسات آموزشی کاروان متاهلی اعزامی ۲۶ اردیبهشت به مدیریت دکتر قاسم نیسی در ۲ تاریخ اول اردیبهشت و ۲۲ اردیبهشت در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.
میرسلیم تصریح کرد: همچنین جلسات آموزشی دیگر کاروان متاهلی اعزامی ۲۶ اردیبهشت به مدیریت دکتر سیدحسن موسوی نیز در همین تاریخ (یکم و ۲۲ اردیبهشت) در دانشکده الهیات دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.
وی عنوان کرد: دومین جلسه آموزشی کاروان های متاهلی اعزامی ۲۰ اردیبهشت به مدیریت دهان زاده و حیات مقدم نیز در تاریخ ۱۴ اردیبهشت به ترتیب در دانشکده های مهندسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران برگزار می شود؛ نخستین جلسه این کاروان ها در تاریخ ۲۵ فروردین ماه برگزار شده بود.
مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین دومین جلسه آموزشی و توجیهی پیش از سفر کاروان های مجردی به مدیریت مینایی و حویزاوی نیز در تاریخ اول اردیبهشت ماه (جمعه هفته جاری) در سالن اجتماعات دانشکده های کشاورزی و علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود. نخستین جلسه آموزشی این ۲ کاروان جمعه گذشته (۲۵ اردیبهشت) برگزار شد و پس از برگزاری دومین جلسه، این کاروان ها در تاریخ هشتم اردیبهشت به سرزمین وحی اعزام می شوند.

میرسلیم گفت: ۲ کاروان مجردی به مدیریت وصالی و ویسی نیز امروز (۲۷ اردیبهشت) به حج عمره اعزام می شوند. جلسات آموزشی این دو کاروان در تاریخ های ۱۸ و ۲۵ فروردین برگزار شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false