×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

گویا گره گرانی ها در گلوی همایش ها گیر کرده است و هرچه ما در مملکت می کشیم از این همه همایش و سمینار است که مدیران و بزرگان در آن سخنرانی می کنند.

داستان از این قرار است که  یک عده مرغ و دام زبان بسته آماده کشتار در قفس سخنرانی های آقایان در همایش ها پر پر می زدند!
می گویید نه ؟
روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت با ارسال یک ایمیل فوری و یک پیامک خبر داد که: 

بر اساس تاكيد وزير صنعت،معدن وتجارت:    
آماده با ش براي تحويل نهاده ها / لغو همايش دو روزه 
وزير صنعت ، معدن و تجارت از تصميم دولت براي تامين كامل موجودي تا تعديل كامل نهاده هاي دام و طيور خبرداد .    
(به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت صنعت ، معدن و تجارت، دكتر ” مهدي غضنفري “در پاسخ به اين سوال كه قرار بود همايش دو روزه روساي سازمان هاي صنعت ، معدن و تجارت استان ها در تهران برگزار شود ، علت لغو آن چيست ؟ گفت: از روساي سازمان ها خواستيم تا ابتدا به موضوع تامين نهاده ها بپردازند) .
خیلی ممنون منت گذاشتید سر مردم که سمینهار!! را تعطیل کرده و به  حل مشکل گرانی اهمیت دادید! البته ریا نباشه اگر این موضوع رسانه ای نمی شد، کسی از عمق فداکاری های مدیران که سمینهار را فدای حل مشکل کردند با خبر نمی شد! 
وزیر گفت : همواره كاهش موجودي ها در بازار موجب گرسنگي در نظام توزيع مي شود وبه طور طبيعي ممكن است موجب احتكار و بالارفتن قيمت ها شود .وي تصريح كرد : هر چند در برخي استان ها اين امر محقق شده اما نهاده ها در تعدادي از استان ها به اندازه كافي نبود بنابراين از آنها خواسته شد تا روزهاي پنج شنبه و جعمه گذشته در محل كار خود حاضر بوده و تا تامين كامل نهاده ها محل كار خود را ترك نكنند به همين دليل اين همايش دو روزه كه به منظور اعلام برنامه هاي سال توليد ملي به ۳۱ استان طراحي شده بود چند روز به تاخير افتاد .
البته ما که بخیل نیستیم تا باشد لغو همایش و آستین بالا زدن برای برای حل مشکلات مردم، اصلا روی دیگر سکه این خبر را با خوش بینی ببینیم که شاید این تاکید جناب وزیر بهانه ای باشد برای تعطیلی همایش ها و نمایش های تبلیغاتی و گرفتن حق ماموریت و حق سخنرانی در همایش و شروعی برای دست به کار شدن برای رفع مشکل گرانی ! 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false