×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مراسم تجدید ميثاق مديران ، روساي سازمان هاي تابعه، کارکنان جمعیت هلال احمر با آرمان های امام خمینی و شهدا امروز با رهايي ۹۰ كبوتر صلح به پايان رسيد.

به گزارش روابط عمومي و ارتباطات مردمي جمعيت هلال احمر، امروز همزمان با آغاز هفته هلال احمر مراسم تجدید پیمان مديران ، روساي سازمان هاي تابعه، اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر با آرمان های امام خمینی و شهدا برگزار شد.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با گراميداشت روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر و تبريك اين روز تصريح كرد: داوطلبان و كسانی كه دل در گرو خدمت به خلق دارند امروز در اين مكان جمع شده اند كه در جهت انجام كارهای بشردوستانه كه همواه مورد تاكید امام (ره) بود است، با بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید ميثاق كنند.
وي در ادامه به ديدار داوطلبان و امدادگران جمعيت هلال احمر با بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در ۳۰ سال قبل اشاره و تصريح كرد: رهبر كبیر انقلاب اسلامی در آن زمان توصیه هایی را فرمودند و امروز كه آن یار سفر كرده در میان ما نیست، كلام و پیام ایشان برای همیشه راهنما و چراغ راه ما است.
فقيه با بیان اينكه امام راحل در آن جلسه حركت داوطلبانه جمعیت هلال احمر را تایید كردند و آن را یك مسئولیت دانستند افزود: مانیز باید در انجام مسئولیت و كارهای خود هر چند كه داوطلبانه است فعال باشیم و آن را به درستی انجام دهیم.
رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با اشاره به اينكه خدمت كردن به خلق كار ارزشمندی است و اگر برای خدا باشد ارزش آن چندین برابر می شود. خاطر نشان كرد: در دو سال گذشته چهار میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش مراكز درمانی هلال احمر در كشورهای مختلف قرار گرفتند.
در حاشيه اين مراسم فقيه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: وظیفه اصلی هلال احمر آمادگی، پیشگیری و امداد رسانی در سوانح است و این مهمترین وظیفه ای است كه هلال احمر در طول ۹۰ سال گذشته برعهده داشته و در سوانح مختلف نیز این وظیفه را به خوبی انجام داده است.
بنابراين گزارش شعار “صلح و دوستي، برای همه، برای همیشه” برای نودمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر و هفته هلال احمر كه از امروز تا ۲۴ ارديبهشت ادامه دارد انتخاب شده است.
همچنين در پايان اين مراسم ۹۰ كبوتر صلح به مناسبت ۹۰ سالگي هلال احمر و با شعار صلح و دوستي در آسمان رها شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false