×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

شهردار منطقه ۲۱ در دیدار با جمعی از فرماندهان پدافند هوایی تهران در منطقه ۲۱ بر تعامل دو جانبه مدیریت شهری این منطقه و مسئولان پدافند هوایی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱،در این نشست که به مناسبت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر در سالن جلسات شهرداری منطقه با حضور شهردار منطقه ، مدیران ارشد شهرداری این منطقه و جمعی از فرماندهان پدافند هوایی تهران برگزار شد ، دکتر مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۲۱ ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به سلحشوری و جان فشانی رزمندگان در واقعه آزاد سازی خرمشهر آن را از الطاف بی بدیل خداوند دانست و گفت : جنگ تحمیلی در حالی بر مردم کشورمان تحمیل شد که هنوز مردم در تب و تاب جشن پیروزی انقلاب قرار داشتند و آمادگی برای جنگ نداشتند و فقدان تسلیحات نظامی عامل دیگری بود تا روزهای ابتدایی جنگ اوضاع و احوال به نفع ما نباشد ، اما حضور مقتدرانه جوانان و نوجوانان در میدان های رزم به دشمن تا دندان مصلح ثابت کرد که اگر کشور ایران از لحاظ تسلیحات نظامی دچار کمبود بسیاری است اما با نیروی ایمان و شجاعت خود قدرت ایستادن در برابر تمام دشمنان را دارد .
وی افزود: آزاد سازی خرمشهر پس از یک سال ونیم اشغال ، نشان دهنده پایداری مردم ایران و الطاف خفیه الهی به آنها بود.
سلیمی در ادامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل سوم انقلاب را امری ضروری عنوان کرد و گفت : نسل سوم انقلاب شناخت چندانی از ۸ سال دفاع مقدس و سلحشوری فرزندان این مرز و بوم ندارد ، برداشت آنها از جنگ ایران وعراق اندک موضوعاتی است که در فیلم ها و سریال ها به آن پرداخته می شود ، اما واقعیت این است که آنچه امروز از ۸ سال دفاع مقدس ارائه می شود تمام آن چیزی نیست که می بینیم ، وظیفه ما آن است که با بیان واقعیت های جنگ به نسل امروز فرهنگ ایثار و شهادت را به معنای واقعی در بین آنها نهادینه کنیم .
شهردارمنطقه ۲۱ در معرفی مدیریت شهری تهران گفت : مدیریت شهری تا پیش از این به عنوان سازمانی خدماتی در بدنه شهر مشغول انجام وظایف و ماموریت های خود بود ، اما با آغاز مدیریت جدید شهری این سازمان به نهادی اجتماعی و خدماتی تغییر کرده است. از این رو شهرداری منطقه ۲۱ نیز تعامل وهمکاری با سازمانها و نهادهای مستقر در منطقه را در دستور کار خود قرار داده است. پدافند هوایی از جمله مراکزی است که می تواند در تعامل دو جانبه خود با مدیریت شهری این منطقه خدمات متفاوتی را دریافت وارائه کند. شهرداری منطقه ۲۱ آماده تعامل با مسئولان این مرکزدر حد توان خود است.
بر اساس این گزارش ، در ادامه این نشست فرمانده پدافند هوایی تهران امیر الهامی با ارائه گزارشی به معرفی این مرکز پرداخت و گفت: مرکز پدافند هوایی یکی از مراکزی پدافند هوایی است که در منطقه ۲۱ وجود دارد . در این مرکز خدمات پدافندی ارائه می شود ، اما رویکرد ما این است که با ورود به مسائل فرهنگی به شهرداری منطقه در توسعه بیش از پیش فعالیت های فرهنگی کمک کنیم .
احداث زمین چمن مصنوعی ، دیوار نویسی بر روی دیوار این مرکز ، تغییر نام بلوار گلها به شهدای پدافند ، حذف سیم های خاردار و نصب نرده از جمله پیشنهادات فرمانده این مرکز بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false