×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، در بخش تداوم فن آفرینی، طهماسب داوودی مدیر عامل شرکت تماس گستر کیش، در زمینه مدیریت انرژی ساختمان از استان تهران، برنده لوح تقدیر شد.

به گزارش بهان(خبرگزاری بهره وری انرژی ) هشتمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی شامگاه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری بعد از سه روز برگزاری در اصفهان به كار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان این جشنواره در بخش های فن آفرینان نوپا، فن آفرینان در حال رشد، فن آفرینان رشد یافته، فن آفرینی در حوزه علوم انسانی و تداوم فن آفرینی، طراحان كسب و كار، سرمایه گذاران كارآفرین و بخش خصوصی جایزه پیروز در بخش فن آفرینان به رقابت پرداختند و در پایان شرکت تماس گشتر کیش برای فعالیت های موٍثر در بهره وری انرزی در ساختمان صاحب لوح تقدیر شد.

طهماب داوودی مدیرعامل شرکت تماس گستر کیش، به عنوان بنیانگذار سامانه مدیریت انرژی ساختمان ، ضمن ابراز خرسندی از شرکت در این جشنواره تصریح کرد: آرمان شرکت توسعه و گسترش هوشمند سازی ساختمان ها جهت کاهش مصرف انرژی و افزایش رفاه و ایمنی و کمک به حفظ محیط زیست و ماموریت ما تولید سیستم های هوشمند سازی با قیمت مناسب جهت عرضه در بازارهای داخلی و کشورهای درحال توسعه و همچنین اجرای این سیستم ها به شیوه ESCO می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد از طریق جشنواره ها و معرفی توانمدی ها و ارزش های سیستم های بهره وری انرژی به پیشرفت های خوبی در این زمینه دست یابیم.

گفتنی است ، جشنواره فن آفرینی شیخ‌بهایی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ خلاقیت، نوآوری و فن آفرینی و شناسائی و تشویق ایرانیان فن‌آفرین سراسر جهان، اردیبهشت هر سال همزمان با سالروز بزرگداشت «شیخ‌بهایی» در اصفهان برگزار می‌گردد. از آنجا که شیخ‌بهاء‌الدین محمد عاملی از مفاخر بزرگ جهان اسلام و منشاء خدمات ارزشمند علمی، فرهنگی و عمرانی در ایران بوده است، به پاس ارج نهادن به این عالم فرزانه و زنده نگه داشتن یاد او این جشنواره به نام «جشنواره فن آفرینی شیخ‌بهایی» نامیده شده است. جشنواره کلیه زمینه‌های فن آفرینی اعم از فنی و مهندسی، پزشکی و بهداشت، علوم پایه، کشاورزی، علوم انسانی، فرهنگ و هنر، خدمات و … را در بر می‌گیرد و به گروه یا تخصص خاصی محدود نمی‌گردد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false