×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

ابراهیم صارمی معاونت پشتیبانی ستاد عمره دانشجویی در گفت و گو با آوای نهاد از آغاز اعزام دانشجویان پسر به عمره مفرده از ۲۵ فروردین سال جاری خبر داد.

وی گفت: دانشجویان مجرد پسر در قالب ۸۴ کاروان از روز ۲۵ فروردین سال جاری به عمره مفرده اعزام خواهند شد و اکنون نیز کلاس های آموزشی برای آشنایی دانشجویان با مناسک حج و آشنایی آنان با مدیر و روحانی کاروان در حال برگزاری است.
صارمی عنوان کرد: تقریبا از ماه های گذشته در هر استان همایش های استانی مخصوص حج عمره برای دانشجویان و دانشگاهیان برگزار شده است و آنان در این جلسات از فلسفه حج عمره مفرده با خبر شده اند.
وی بیان کرد: در بهمن سال گذشته بسته فرهنگی شامل کتاب و لوح فشرده با عنوان باید ها و نباید های حج عمره، اطلاعات سفر و اسرار و معارف حج به دانشگاهیان از طریق پست اهدا شد و نزدیک نوروز نیز اعزام شوندگان به حج عمره نشریه فرهنگی از دریا به دریا را دریافت کردند.
صارمی با بیان اینکه در طول سفر نشریه زم زم همراه به دانشگاهیان اهدا می شود افزود: هماهنگی های لازم شده است تا وسایلی نظیر کیف، سجاده، قرآن چاپ نشر معارف و ادعیه مخصوص طواف به شرکت کننده در مناسک حج عمره اهدا شود.
گفته می شود در سال تحصیلی امسال ۲۲۸کاروان برای زیارت خانه خدا به کشور عربستان اعزام می شوند که سهم استادان ۲۷ کاروان، متاهلان ۱۱۷ کاروان و دانشجوی مجرد پسر ۸۴ کاروان است.
لازم به ذکر است که ۸۱ کاروان در شهر تهران ساماندهی شده اند و دانشگاهیان و دانشجویان از ایستگاه پروازی تحصیل و تدریس خود به حج عمره مفرده مشرف می شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false