×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

اعضای هیات مدیره، گرد هم آمدند و مراسم معارفه رییس جدید اداره کل اعتبارات بانک ملی را برگزار کردند.

در این مراسم عضو هیات مدیره با تقدیر از تلاش های خسرو شفیعی، رییس سابق این اداره، یحیی حسینی فر را به عنوان رییس جدید اداره کل اعتبارات معرفی کرد و گفت: بخش اعتباری، قلب بانک است و کار در این بخش طاقت فرساست
حسین زاده افزود: انتظارات از بانک ملی ایران بسیار بالا ست و همه مسوولان کشوری، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و عموم مردم از این بانک انتظار یاری دارند، همچنین شعب نیز همواره انتظار حمایت و کمک از این اداره دارند، بنابراین بخشنامه های این اداره باید جامع، شفاف و بدون ابهام باشد.
عضو هیات مدیره از حسینی فر که پیش از این رئیس اداره امور شعب جنوب تهران بود، به عنوان مدیری موفق،‌خلاق، عملگرا و پویا در بخش صف نام برد.
عضو دیگر هیات مدیره گفت:‌بخش اعتباری می تواند به جذب منابع و مشتریان کمک کند و اگر این بخش قوی عمل کند، بانک با قدرت به پیش می رود.
خواجه از تلاش های رییس سابق این اداره تقدیر کرد و حسینی فر را از مدیران نوآور در بانک دانست.
در بخش دیگری از مراسم آقایان پدرام در خصوص تأمین نیروی انسانی لازم برای این اداره و آقای قیطاسی در خصوص عملکرد اداره کل اعتبارات، حجم پرونده ها و نیازهای پرسنلی این اداره جهت حرکت قوی تر سخن گفتند.
حسینی فر با اشاره به وظایف سنگین اداره کل اعتبارات، اظهار داشت: با همکاری و هم افزایی همکاران می توان با توجه به زیر ساخت های موجود در این اداره، گام های بلندتر و موثرتری برداشت.
بینا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false