×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام كرد:جشنواره فناوری كشورهای اسلامی بهمن ماه امسال مقارن با هفته وحدت ( ۱۰ تا ۱۷ ربیع الاول) میان ۵۶ كشور عضو سازمان كنفرانس اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

در این جشنواره دو سالانه كه از سوی معاونت علمی و نفاوری ریاست جمهوری با محوریت پارك فناوری پردیس و در سه حوزه زیست فناوری ، نانو فناوری و ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد از دستاوردهای فناوری برتر جهان اسلام در قالب اعطای جایزه علمی – فناوری پیامبر اعظم (ص ) تقدیر به عمل خواهد آمد.

بر اساس این گزارش این هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی فناوری های برتر كشورهای اسلامی ، تقدیر از صاحبان دستاوردهای علمی و فناوری های برتر در كشورهای مسلمان و تقویت جایگاه علمی و فناوری دانشمنوان كشورهای اسلامی در سطح جهان است و به برترین نفرات این جشنواره ( جمعا سه نفر )، هركدام مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به همراه یك مدال طلا به عنوان یاد بود داده خواهد شد.

این برنامه سه موضوع اصلی شناسایی ، انتخاب و معرفی فناوری های برتر ، دانشمندان و صاحبان فناوری های برتر ،؛ جایزه مصطفی (ص )Mustafa Prize :اعطای مدال افتخار و جایزه نقدی به دانشمندان و صاحبان فناوری های برتر ؛ نمایشگاه جانبی : معرفی دستاوردهای برتر در حوزه علم و فناوری را در دستور كار دارد.

برای برگزاری این جشنواره ، علاوه بر بخشهای مختلف در جمهوری اسلامی ایران مانند هیات وزیران ، شورای عالی انقلاب فرهنگی ، فرهنگستان علوم پارك فناوری پردیس و نهادهای مرتبط بین المللی مانند آیسسكو ( دفتر منطقه ای آیسسكو در تهران )، دفتر منطقه ای یونسكو و نهادهای دیگر بین المللی شركت خواهند داشت
ایرنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false