×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

شهردار تبریز با انتقاد از عملکرد بعضی از بازیکنان تیم شهرداری گفت: متاسفانه کم‌کاری بازیکنان در فوتبال ما رخنه کرده است و تیم ما هم قربانی کم‌کاری بعضی از این بازیکنان شد.

 نوین شهردار کلانشهر تبریز، در خصوص سقوط تیم شهرداری به لیگ دسته یک، تصریح کرد: من پنج هفته پیش که علی اصغر مدیرروستا هدایت تیم را بر عهده داشت گفتم که شواهد و قرائن نشان می‌دهد به لیگ یک سقوط می کنیم، اما دوستان اصرار داشتند که  این اتفاق رخ نمی دهد.
وی درباره برنامه تیم شهرداری برای لیگ یک، تاکید کرد: می‌رویم، می‌جنگیم و با غیرت به لیگ برتر برمی‌گردیم. من این را قول می‌دهم. هنوز درباره مربی سال آینده تصمیم نگرفته‌ایم، ولی ما با رویکرد جدید تیم دیگری را می‌بندیم. تا ۱۰ روز دیگر تغییرات اساسی را در سطح مربی، بازیکن و مدیریت خواهیم داشت. می خواهیم یک انقلاب اساسی در تیم ایجاد کنیم.
شهردار تبریز در ادامه درباره دلایل ناکامی تیم شهرداری یادآور شد: ما در مقایسه با تیم های دیگر لیگ تغییرات کمی در کادر فنی داشتیم! یکبار یشیچ از کارش برکنار شد. این مسئله با درخواست هیئت مدیره بود و من هم چون احترام زیادی برای آنها قائل بودم با این تغییر موافقت کردم. بعد از یشیچ مدیرروستا آمد که تجربی خوبی برای ما نبود. من بارها به خاطر نتایج مدیرروستا به هیئت مدیره تذکر دادم، اما آنها گفتند که او مربی متدین و خوبی است، در حالی که مدیر روستا در فوتبال سابقه درخشانی نداشت.
مهندس نوین  افزود: سقوط شهرداری را باید به حساب این بگذاریم که ما نه حرفه ای هستیم و نه دنبال حاشیه. هدف ما این بود که شور و نشاط را در میان جوانان تبریزی ایجاد کنیم و در آینده باز هم همین کار را خواهیم کرد.
وی  در بخش دیگری از صحبت‌هایش با انتقاد از بازیکنان تیم شهرداری خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنانی که این روزها پول های خوبی می گیرند و برای تیمشان بازی نمی کنند نقل مجالس مربیان شده اند. ما اساسا نیاز داریم که بازیکنان را به حالت دو دهه پیش برگردانیم که نه دنبال پول بودند و نه دنبال کم کاری.
شهردارتبریز  با اشاره به نتایج نامناسب تیم در نیم فصل دوم تصریح کرد: احساس من این بود که در نیم فصل دوم اختلافاتی در میان بازیکنان وجود داشت، هر چند که این اختلافات هیچ وقت رو نمی شد، اما مدیر باشگاه کدهایی در این خصوص می‌داد.
شهردار تبریز  ادامه داد: این چه وضعیتی است که تیم در تهران و جلوی تماشاگران استقلال خوب بازی می کند، اما همین بازیکنان در داخل شهر و جلوی تماشاگران خودمان کم‌کاری می کنند. بازیکنان ما مقابل فجر حتی یک دهم توان خود در بازی با استقلال را نشان ندادند.
مهندس نوین در پایان گفت: متاسفانه کم‌کاری در فوتبال ما رخنه کرده است و ما هم قربانی این مسئله شدیم. ما دیگر دنبال بازیکن اسم و رسم دار نمی‌رویم و می خواهیم بدون حاشیه و جوانمردانه کارمان را در لیگ یک ادامه بدهیم. امیدوارم تعصب و غیرتی که در میان بازیکنان دو دهه پیش فوتبال ایران وجود داشت مجددا در میان بازیکنان رواج پیدا کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false