×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

با نوسازی ماشین آلات و توسعه خطوط تولید بزرگترین واحد تولیدی تایر و تیوپ موتورسیکلت، دوچرخه و ماشین آلات کشاورزی، امکان تولید تایر هواپیماهای سبک فراهم شد.

بهرامی نوید با بیان اینکه در بیشتر تایرهای وارداتی غیر استاندارد از مواد دست دوم و ناسازگار با محیط زیست به نام رکلم استفاده می شود، اضافه کرد: در حال حاضر واردات تایر های بی کیفیت به یکی از بزرگترین چالش های صنعت تایر تبدیل شده و علاوه بر ضربه زدن به تولید داخلی، بیشترین اجحاف در حق مصرف کننده صورت گرفته و حتی با خطرات جانی همراه خواهد بود.
مسعود بهرامی نوید عضو هیئت مدیره انجمن صنعت تایر ایران، با اعلام این خبر گفت: تا قبل از بهسازی خطوط تولید مجموعه ایران یاسا، روزانه ۵۷ تن تایر تولید می شد و در حال حاضر با افزایش ۱۲ تنی ظرفیت خطوط، روزانه ۲۴هزار حلقه تایر و ۴۰هزار حلقه تیوب تولید می شود.

وی که در نخستین همایش شبکه نمایندگی های شرکت ایران یاسا سخن می گفت، با بیان اینکه بیش از ۷۰درصد سهم بازار تایرهای ماشین آلات کشاورزی، موتور سیکلت و دوچرخه در اختیار این مجموعه است، اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۵درصد از تولیدات این مجموعه به هشت کشور صادر می شود و امیدواریم با افزایش ظرفیت های جدید بتوانیم سهم بیشتری از بازار داخل و کشورهای هدف را به دست آوریم.

وی در ادامه متذکر شد: خوشبختانه با تدابیری که دولت اندیشیده مشکل گشایش اعتبارات ارزی که بصورت مقطعی در اثر تحریم ها تحمیل شده بود مرتفع شده است و با حمایتی که از صنایع داخلی و تامین ارز موردنیاز آنان به عمل آمده، فضا برای رشد صنایع داخلی، ایجاد اشتغال و توسعه صادرات فراهم شده تاجائیکه شرکت ایران یاسا مقدمات افزایش ۳۰ درصدی در بخش صادرات خویش را تدارک دیده است .

بهرامی نوید افزود: در شرایط فعلی با توجه به افزایش نرخ ارز، قیمت تایرهای وارداتی بی کیفیت نیز افزایش یافته که در این شرایط نیز بیشترین آسیب هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت به مصرف کننده وارد می شود.

وی با اشاره به اصلاحات ساختاری گسترده در مجموعه ایران یاسا، خاطرنشان کرد: علاوه بر ساماندهی شبکه نمایندگی ها و ایجاد سیستم سفارش گذاری آن لاین، شیوه سنتی عرضه محصولات این مجموعه حذف شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false