×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کالاهای عرضه شده در نمایشگاههای بهاره بین ۱۵ تا ۲۵ درصد پایین‌تر از قیمت‌های فروش در سطح بازار است.

محمدعلی ضیغمی در مراسم افتتاحیه نمایشگاههای فروش بهاره در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه برگزاری این نمایشگاهها تاکنون از استقبال خوبی برخوردار شده است چرا که علاوه بر اینکه مردم می‌توانند به راحتی مایحتاج خود را تأمین کنند تولیدکنندگان نیز می‌توانند به صورت مستقیم به عرضه کالاهای خود بپردازند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به اینکه نمایشگاههای فروش بهاره از امروز در تهران آغاز و به مرور در سایر شهرستانهای کشور برپا خواهد شد تصریح کرد: در این نمایشگاهها علاوه بر کالاهای مورد نیاز مردم شامل پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، کالاهای اساسی نیز مثل مرغ، گوشت، برنج، روغن و شکر نیز در این نمایشگاهها بدون محدودیت و با قیمت‌های مصوب عرضه خواهد شد.

ضیغمی در ادامه همچنین به فروش‌های فوق‌العاده واحدهای صنفی در قالب جشنواره‌های فروش اشاره کرد و گفت: این اقدام تحت نظارت اتحادیه‌های صنفی و شورای اصناف صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن فروشگاههای زنجیره‌ای اتکا، شهروند، رفاه و سپه نیز از جمله فروشگاههایی هستند که از اسفندماه جشنواره‌ فروش خود را آغاز و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت علاوه بر برنامه‌های فوق به تشدید نظارت و بازرسی بر روی کالاها اشاره کرد و افزود: مجموعه بازرسی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نظارت و کنترل دقیقی را بر تأمین و توزیع کالا خواهند داشت که همزمان با اجرای برنامه‌های تنظیم بازار مدیریت بازرسی را به خوبی اجرا خواهند کرد.

وی همچنین با بیان اینکه مصرف‌کنندگان و مردم می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی گزارشات و شکایات احتمالی خود را با این سامانه تلفنی مطرح کنند، افزود: اپراتورهای در نظر گرفته شده تا ساعت فعالیت بازار پاسخگوی رسیدگی به مسایل و مشکلات خواهند بود و پس از آن به صورت ضبطی نقطه‌نظرات و دیدگاههای آنها دریافت خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان اینکه حضور بخش خصوصی در برنامه‌های تنظیم بازار بسیار چشمگیر است ، اظهار کرد: در راستای اجرای نمایشگاههای فروش بهاره حضور بخش خصوصی بسیار پررنگ بوده به طوری که مدیریت و اجرای این نمایشگاهها با حضور موفق بخش خصوصی همراه بوده است.

ضیغمی تاکید کرد: هم‌اکنون به هیچ‌وجه کمبودی در راستای تأمین و عرضه کالا وجود ندارد و کالا به فور موجود است.

وی همچنین استقبال مردم از برگزاری نمایشگاههای فروش بهاره را ناشی از قیمت مناسب و موجود بودن کالا در بازار دانست و ابراز امیدواری کرد: این استقبال تا پایان برگزاری نمایشگاه ادامه داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false