×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مسئول کمیته دانشگاهی ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) از برگزاری مراسم معنوی تجدید میثاق دانشگاهیان با معمار کبیر انقلاب اسلامی در روز ۱۰ خرداد خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (ماوا)؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شمس در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ویژه دانشگاهیان که عصر دیروز با حضور نمایندگانی از وزارت علوم ؛ بهداشت ودرمان ؛ دانشگاه های آزاد؛ پیام نور؛ جامع علمی کاربردی و دولتی در دفتر مرکزی نهاد رهبری در دانشگاه ها برگزار شد؛ اظهار کرد: این برنامه ساعت ۸:۳۰صبح با حضور مسئولان سیاسی و فرهنگی کشور، مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها؛ استادان و دانشجویان دانشگاه ها در مرقد مطهر امام (ره ) برگزار می شود.
وی ادامه داد: برنامه روز تجدید میثاق دانشگاهیان با اهدای تاج گل؛ قرائت فاتحه و قرائت بیانیه توسط یکی از مسئولان کشوری همراه خواهد بود.
حجت الاسلام شمس تاکید کرد: ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) فضایی بالغ بر ۶ هزار مترمربع را برای برگزاری نمایشگاه ها و غرفه های فرهنگی در کنار مرقد امام به دانشگاه ها و مراکز و موسسات آموزش عالی اختصاص داده است .
مسئول کمیته دانشگاهی ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در عین حال بیان کرد : ستاد بزرگداشت ارتحال امام در دانشگاه ها از ۶ الی ۱۲ خرداد را به ترتیب به عنوان های : ۶ خرداد : “امام خمینی ؛دانشگاه و الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت”؛ ۷ خرداد” امام خمینی ؛ تولید علم زمینه ساز تولید ملی”؛ ۸ خرداد؛” امام خمینی طلیعه دار نهضت بیداری اسلامی”؛ ۹ خرداد “امام خمینی و نگاه به آینده” ؛ ۱۰خرداد “امام خمینی و رسالت دانشگاهیان” ؛ ۱۱ خرداد” امام خمینی جهاد علمی و شهادت” و خرداد ۱۲ بنام “امام خمینی و ولایت الهی و مهدویت”، نامگذاری کرده است.
حجت الاسلام شمس همچنین خاطر نشان کرد: بناست دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با همکاری معاونت های فرهنگی دانشگاه ها در این هفته باتوجه به نامگذاری انجام شده کرسی های آزاداندیشی ؛ مسابقاتی از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره)؛ همایش ؛ نمایشگاه و مسابقات عکس؛ پوستر و کتاب برگزار کنند.
به گفته وی ؛ روز ۱۴ خرداد با اهتمام ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) تعدادی از دانشجویان غیرایرانی همراه با روسای دانشگاه ها و مسئولان مرکز آموزش عالی ؛ استادان و نخبگان دانشگاهی و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها همراه باسایر عزاداران از ساعت ۹ صبح در مرقد مطهرگرد هم جمع می شوند.
در این برنامه دکتر ابراهیم پور که به نمایندگی از دنشگاه پیام نور شرکت کرده بود؛ اضافه کرد : این دانشگاه نیز می تواند در تولید و اهدای بسته های فرهنگی که در روز تجدید میثاق دانشگاهیان با امام راحل است به دانشگاه آزاد همکاری کنند و مراسم یادبودی با سخنرانی دکتر زیاری رییس دانشگاه پیام نور در روز ۱۰ خرداد از ساعت ۱۴:۳۰ حسینیه جماران برگزار کنند.
دکتر رضایی نیز به نمایندگی از دانشگاه آزاد در این نشست گفت: این دانشگاه مانند سال های پیش در برنامه های سالگرد ارتحال امام بسته های فرهنگی ای را بین دانشجویان توزیع می کند و نمایشگاهی نیز در محوطه حرم مطهر برای دانشجویان برپا می کند و مراسم بازدید از حسینیه جماران را در روز دهم خرداد ساعت ۱۱ برای دانشجویان این دانشگاه برگزار می کند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false