×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

این خودرو های دلربا و دوست داشتنی که زیر پای جوانان کم سن و سال در بزرگراه های تهران می بینید(بهتر است بگوییم آقا زاده ها که جسارت نشود به جوانان ) ،

گواه خوبی بر این مدعا هستند که گویا گرانی واژه ای گول زننده، فقط برای امثال ما و کسانی است که هنر شگرف پول درآوردن در بازارهای ایران را بلد نیستیم.

نه فکر کنید، هنر ، در آواز خواندن و شعر گفتن و عکاسی و نقاشی خلاصه شده، اشتباه نپندارید! هنر ، پول درآوردن به روش های ناب در این شهر بی دروازه است که شما را به عرش می رساند و بقیه را به فرش سیاه فقر می نشاند.
پورشه، بی ام و ، بنز و حالا به تازگی فراری! از آن جعبه های آرزو هستند که پرنده اقبال و خوشبختی، این جعبه های پر زرق و برق را برای هنرمندان عرصه بازار به ارمغان آوره! حالا آن هنرمندان عرصه بازار، فوتبالیست هستند، خواننده زیرزمینی، دلال، یا بانکدار، آن را خدا می داند و دوستان و آشنایان آنها و لی آنچه ما می دانیم و تحقیق کرده ایم و از نمودار تولید در می آِید این است که در هیچ کجای جهان، در وسعت جغرافیایی به اندازه تهران، این تعداد بنز و پورشه به قیمت های ۴۰۰ میلیون تومان به بالا وجود ندارد! اصلا بنز و بی ام و و پورشه ای از کارخانه باقی نیم ماند که دیگر مردمان جهان آنها را بخرند و سوار شوند، بس که ایرانی های های مشتاق برای ترکاندن چشم دیگران ، خودروها را می خرند و بزنم به تخته گوی سبقت را از عرب ها ربوده و چنان خودروهای شاسی بلندی سوار می شوند، که هالیوودی ها و اهالی برلین و پاریس و وین و نیویورک و میلان و اماراتی های سوسمار خور، انگشت تعجب به دهان می گزند! پس نتیجه می گیریم، اگر تعداد نفراتی که در اتوبوس بی آر تی هستند را فاکتور بگیریم، و تعداد بازاریان و مایه داران و پولدارهایی را خودروهای میلیاردی خود را در پارکینگ های بالا پارک می کنند تا با مترو به مرکز تهران برسند هم از بقیه جمعیت منها کنیم، به عده ای می رسیم که پراید سوار می شوند و عده دیگری که ارادت خاصی به ایران خودرو دارند، آنها هم باز دو دسته اند یا فقرایی که از این اتول ها خریده اند تا نان زن و بچه بدهند که خیلی تعدادشان کم است، و عده دیگری که چون بنزهای کلاس اس را در خانه گذاشته اند برای اهل و عیال و می خواهند با کارمند و گارگر جماعت سر و کله بزنند، این ابوقراضه ها سوار می شوند، پس یک بر ده ، ده بر یک، کلا تعداد بنزسوارها و پورشه سوارها ۱۰ برابر آدم های معمولی است( می دانید که به آنها از ما بهتران می گویند و ما انسانهای معمولی هستیم) ، و بنابراین،  گرانی در ایران معنی ندارد و بروید خجالت بکشید که انقدر از گرانی و وضع بد اقتصادی گله می کنید ، آنها که باید داشته باشند، به اندازه کافی دارند، و تا دلتان بخواهد به صورت فله از خارج خودرو ۶۰۰ میلیون توما خیلی هم اوضاع بر وفق مراد است به قول شاعر کشک تان را بسایید! راستی هیچ وقت هم از دیدن ماشین های گران قیمت تعجب نکنید، بیخودی هم چشم بر مال مردم ندوزید، حواستان به کار خودتان باشد، چشم می خورند مردم! 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false