×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

بزرگترین هم‏اندیشی ملی برای توسعه اقتصادی ایران از طریق ترسیم نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشور در قالب ششمین همایش بزرگ ملی تجارت و اقتصاد الکترونیکی

در ۷ محور : سیاست‏ها و چشم‏اندازهای کشور؛ فنی و ارتباطی؛ حقوقی و قانونی؛ امنیت و اعتماد؛ آموزش و مهارت‏های انسانی؛ اقتصادی و تجاری؛ کاربرد و نوآوری طی روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه سالجاری در مرکز همایش‏های بین‏المللی صدا و سیمای ج. ا. ایران با حضور مقامات بلند پایه کشور برگزار می‏شود. شایان ذکر است که ۷ محور یاد شده به عنوان زیرساخت‏های لازم برای توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی در قالب ۷ همایش تخصصی طی نیمه دوم سال گذشته با محوریت دستگاه‏های ذیربط برگزار شد. در همایش ملی ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه که وضعیت موجود و مطلوب بسترهای فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط دست‏اندرکاران و فعالین از بخش دولتی و خصوصی ارائه می‏شود، مقرر است این نقشه راه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
گفتنی است این همایش‏ها با مسئولیت کارگروه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت (فاوا) و همکاری وزارتخانه‏های صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران و سایر دستگاه‏ها، سازمان‏ها، نهادها و شرکت‏های مرتبط با امر تجارت و فناوری اطلاعات کشور برگزار ‏شود.
براساس برنامه‏ریزی‏های بعمل آمده، رییس محترم جمهوری اسلامی ایران، نقشه راه توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشور را رونمایی می‏نماید و یکبار دیگر این نقشه راه در همایش یادشده از سوی خبرگان مورد بحث و بررسی قرار می‏گیرد و پس از نهایی شدن به تصویب بالاترین مراجع سیاستگزاری کشور خواهد رسید و مبنای برنامه‏های توسعه‏ای و تصمیم‏گیری خواهد بود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر علاقمندان می‏توانند به نشانی الكترونيكي: http://ieca.ir و ecec.ir http:// مراجعه نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false