×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

برندگان دو دستگاه خودروی سواری تندر ۹۰ و پژو ۲۰۶ قرعه‌کشی بهمن ماه طرح عیدانه سامان در بخش پذیرندگان مشخص شدند.

به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، مراسم قرعه‌کشی بهمن ماه طرح عیدانه سامان ویژه دارندگان دستگاه‌های کارتخوان سامان که در بهمن ماه ۹۰ بیش از ۳۰۰ تراکنش خرید شتابی با پایانه فروشگاهی سامان خود ثبت کرده‌اند، با حضور مدیران بانک سامان، رییس هیات مدیره، مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت پرداخت الکترونیک سامان برگزار شد.

در این مراسم، با انجام قرعه‌کشی میان دارندگان دستگاه‌های کارتخوان سامان با تراکنش بالا، محسن کماجیان صاحب فروشگاه کفش گاندی از اصفهان یک دستگاه خودروی تندر ۹۰ و احمد لادن‌مقدم صاحب قنادی لادن سعادت‌آباد تهران یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ به قید قرعه برنده شدند.

بر اساس این گزارش، این قرعه‌کشی توسط نرم‌افزار ویژه قرعه‌کشی که به تایید دادستانی کل کشور رسیده است انجام گرفته و پذیرندگان دارای تراکنش بیشتر، از شانس بالاتری جهت برنده شدن جوایز برخوردار بودند.

این گزارش می‌افزاید، در جشنواره عید تا عید کارتخوان‌های سامان در بخش پذیرندگان، ماهانه ۲۰ عدد تمام سکه بهار آزادی، ۴۰ عدد نیم‌سکه بهار آزادی و ۶۰ ربع سکه بهار آزادی به قید قرعه به فروشگاه هایی که اقدام به ثبت تراکنش بر روی دستگاه کارتخوان سامان خود نمایند اهدا می‌‌شود. همچنین فروشگاه هایی که بیش از ۳۰۰ تراکنش شتابی با پایانه فروشگاهی سامان داشته باشند در قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ و یک دستگاه خودرو ال ۹۰ نیز شرکت داده می‌شوند.

گفتنی است، جشنواره عیدانه سامان تا نوروز ۱۳۹۱ ادامه خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false