×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

فرماندار اهر در بازدید کارگران و معلمان نمونه شهرستان اهر و هوراند از معدن مس مزرعه گفت : بالغ بر یکصد و هشتاد میلیارد ریال در پروژه حوزه شرکت مس هزینه می شود.

مهندس رضا صدیقی گفت : در راستای همایش فرصتهای سرمایه گذاری و امضاء تفاهم نامه ایجاد دو طرح بزرگ صنعتی شامل فاز دوم کارخانه تغلیظ مس مزرعه و کارخانه آهک هیدراته در اولویت کاری سال ۹۱ بوده که امیدواریم با اتمام این دو پروژه بزرگ صنعتی زمینه اشتغال برای یکهزار نفر فراهم می شود.
وی سرمایه گذاری شرکت مس در طرحهای فوق را موجب رغبت سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز برشمرد و افزود: اولین کارخانه تولید قند طعم دار با اشتغالزایی بیش از ۶۰۰ نفر و با هزینه یکصد و پنجاه میلیارد ریال و کارخانه تولید فولاد با اشتغالزایی ۵۰۰ نفر و هزینه بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی و همکاری بانکها با اعطای تسهیلات بانکی در شهرک صنعتی اهر عملیات اجرائی آنها آغاز شده که با اتمام این دو طرح بخش خصوصی زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ۱۱۰۰ نفر از شهروندان اهر فراهم می شود.
رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اعلام کرد : بیش از ۸۰ درصد تفاهم نامه های امضاء شده در همایش فرصتهای سرمایه گذاری شهرستان اهر در حوزه صنعت ، خدمات ، معدن ، و گردشگری عملیاتی شده و در دست اجرا می باشد که با اتمام این طرحها زمینه اشتغالزایی برای بیش از پنج هزار نفر فراهم می شود.
وی گفت : با همراهی و همکاری دستگاه قضائی امنیت لازم برای سرمایه گذاران فراهم شده و امید است با تداوم و اجرای این طرحها شاهد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در منطقه باشیم.
وی گفت : با پیگیریهای لازم و در راستای سفر ریاست محترم جمهوری با تأمین اعتبارات لازم زیرساختهای سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی اهر فراهم شده و تا کنون برای شهرک جدید صنعتی اهر در جاده اهر _ تبریز بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده و طی سال ۹۰ نیز شش میلیارد اختصاص یافته بود که برای زیرساختهای مورد نیاز شهرک هزینه شده است.
این مقام مسئول گفت : امسال طی بازدیدی که مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی از این شهرستان داشتند براساس توافق انجام شده پل ورودی شهرک ، آسفالت خیابانها و مسیر طرحها ، روشنائس و سایر نواقصات این شهرک به پایان می رسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false