×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

این هنوز آغاز است که خود را به سوی ماه افکندن جسارت می خواهد اما حتی اگر به خطا بروی بین ستاره ها خواهی نشست!

در آستانه سال نو با اجازه از محضر درختان که بلند ایستاده اند، قبل از آنان شکوفه می زنیم و صورت نوین “اکوپارس” را با عشق به شکوفه می نشینیم.
 و تنها یک صداست که بایسته می جوشد و می خروشاندت ، حاشا بدون آن صدا حاشا بدون عشق گامی به جلو برداری…
 این هنوز آغاز است،
آغاز راهی که شاید پایانش را نمی دانیم اما از آن یگانه که خود، از نخستین لحظه میلاد این رسانه همراه ما بود ما را به جلو رهنمود و آنجا که باید پاهایمان را از رفتن بست، می خواهیم اگر قرار است سنگی از جلوی راه پای لنگی برداریم به ما یاری رساند ور نه قدم های ما را از راه بگرداند.
می خواهییم یاریمان کند تا در ادای حق شجاعانه گام برداریم و در اشاعه اخلاق و شرف و انسانیت و ترویج راه های کسب ثروت مشروع کوشا باشیم و در شناساندن ناحق جز حضرت حق از هیچ کس و به هیچ قیمت نهراسیم.
مباد که پیام این رسانه اشکی بر چشمی نشاند و امیدی را از قلبی نا امید کند.
 می خواهییم  هرکجا نامی از اکوپارس به میان آمد رنگ سپید و معنای شگرف صلح در اذهان نقش بندد و آن وقت که گردانندگانش به پایان رسیدند، این رسانه به عنوان خیری دائمی و همیشگی برای روح آفرینندگانش باقی بماند و هرگوشه دنیا که کسی نامی از آن شنید با لبخندی آن را در خاطر آرد که بزرگترین رحمت بر روح رفتگان اکوپارس است.
به مبارکباد شروعی نو و به روزگاری خجسته،  پروردگار همه لحظه های نیک و سخت که ما را جوانی عطا کردی و چنان دلپذیر و بزرگوارانه سعادت دادی تا طراوت جوانی مان را با بختی بلند صرف کار و تلاش کنیم و با هویت اجتماعی مطلوب به سامان برسیم، تو را قسم به گنبد فیروزه افلاک که گویند تقدیرها برآن نقش می کنی، قسم به نیلگون قطره های دریاهای بی مرز، قسم به سینه های سوخته و عاشقان بیدار ، پدران و مادران گرانمایه مان را که با دستهای خسته و دلهای مهربان چون کوه ها یی مستحکم، شانه هایمان را در خود پاس داشتند، عمر باشرف و طولانی با سلامتی و آرامش هدیه کن و توان تحمل پیشامدهای ناگوار، نشدن ها ، و اتفاقات ناخواسته را به ما بده و کلید درهای بسته را که آنسویش خیر و برکتی برای ما هست در دستان و افکارمان قرارده و بگذار لیاقت داشته باشیم تا واژه اعتماد را بر شانه هامان بگذاریم و زیر بار فشارهای مالی و معنوی ، طعنه ها و چشم زخم ها خرد و بی مقدار نگردیم.
 بگذار به این باور حضرت مولانا برسیم که: مگریز ای جان زبلای جانان که تو خام مانی چو بلا نباشد!
مهرآفرینا چنان در وجود ما رسوخ کن که بپذیریم جهان هیچ چیز به ما بدهکار نیست، هر لحظه به یاد بیاوریم که آن روزی دهنده تویی و چشم به دست هیچ کس و ناکس ندوزیم.
 بر دلت کم نه تو اندیشه معاش                                          عیش کم ناید تو بر درگاه باش (مولانا)
 و گفته اند از میان کسانی که برای دعای باران می روند تنها دعای آنانی مستجاب می شود که با خود چتر همراه می برند و ما چترهامان را برداشته ایم…
حالا کم کم بوی بهار می رسد و پس از این در شانزدهمین  روز فروردین “اکوپارس” یک سالگی خود را جشن می گیرد.
 بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک
شاخه های شسته، باران خورده، پاک
 آسمان آبی و ابر سپید
برگ های سبز بید
عطر نرگس، رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست
 نرم نرمک می رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار
این نوبهار در راه را با همه یاران و همراهان ، آنها که پا به پای ما آمدند ، دلسوزمان بودند و صمیمانه سرافرازمان کردند و نیز با آنها که چندان خوشایند آنها نبودیم! جشن می گیریم و به شکرانه زنده بودنمان برای عزیزان جوانی که در سال ۹۰ از میان ما رفتند و تعدادشان نیز کم نبود و شکوفه باران ۹۱ را نخواهند دید ، آرامش روح طلب می کنیم و با تمام وجود لذت این سال را در سینه می کشیم که شاید نوروز دیگری برایمان مقدر نشده باشد.
 ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب
 ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار
 نرم نرمک می رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار
 سپاس نامه
 سپاس ما نثار استاد گرانمایه مسعود مهاجر که امیدوارانه و بی دریغ داشته هایش را نثارمان کرد.
سپاس نثار محمد صادق افراسیابی ، علیرضا نژاد حسن، سرکار خانم افشار و همه کارمندان ساماندهی پایگاه های خبری که در کسب مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و شرکت در نمایشگاه مطبوعات ۹۰ اکوپارس را مهربانانه به لطف بدرقه کردند.
سپاس بی دریغ ما تقدیم به الهه طاهری گرانمایه و ماندیس تفرشیان  که وسیله روزی ما در این سال بودند.
سپاس از همکاری خالصانه سارا سبزه علی خبرنگار نوپا و دلسوز اکوپارس.
سپاس از محمد حسن آذرخش به خاطر با ما بودن اش ، مهدی رستمی ، یونس فاتح فرماندار اسکو، شیما جهانفر، سجاد اسفندیاری ، سهیلا امینی ، علی اکبر امیری ، علی عصاری و همه همکاران فرهنگسرای فناوری اطلاعات ، همایون فدایی ، علیرضا نیاکان و…
 با تشکر از :
روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سازمان فنی و حرفه ای ، ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت اقتصاد، مرکز امور مالیاتی، پارس خودرو، شیلات، وزارت راه، روزنامه مناقصه مزایده، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه هنرمندان، سازمان اموال تملیکی ، اتاق بازرگانی ایران، بسیج علمی کشور، بسیج سازندگی ، دیده بان آی تی و….که این پایگاه خبری را به نیکی در ارسال اخبار یاری کردند.
 حالا به هر قفل بسته که می نگرم کلام کلید و اشاره می بارد، شاعر که می شوی خیال تو یعنی حکومت دوست!
باور کنید من ساده، ساده به این ستاره رسیده ام . من از شکستن طلسم و تمرین ترانه به سادگی های حیرت دوباره رسیده ام…

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false