×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

همزمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده تنها تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده در صنعت غذای ایران به زرماکارون اعطا شد.

همزمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده و برگزاری یازدهمین همایش آن، زرماکارون موفق به دریافت تندیس طلایی این همایش گردید.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بررسی کارشناسانه اقدامات و برنامه های اجرایی و پژوهشی شرکت زرماکارون، این واحد صنعتی و تولیدی را به واسطه تلاش شبانه روزی جهت تأمین حقوق مصرف کننده مستحق دریافت تندیس طلایی داشت. این در حالی است که فقط شرکت زرماکارون در صنعت غذای ایران مفتخر به دریافت تندیس مذکور شده است.
مرتضی سلطانی، مدیرعامل و رئیس هیاًت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر در حاشیه این همایش گفت: «اساساً مشتری و مصرف کننده ذات بنیادی و رضایت آن فلسفه وجودی هر بنگاه تولیدی است. بدون رضایت مشتری چراغ مجموعه ها روشن نمی ماند.»
وی افزود: «فعالیت پژوهشی و تحقیق و توسعه، واحدهای تولیدی را قادر می سازد تا دائماً فرد را با نیازهای مشتری هم راستا ساخته و آنچه را که تولید می کنند با اطمینان بیشتری در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.»
سلطانی با اشاره به فعالیت های زرماکارون در این خصوص ادامه داد:«در طی سال های گذشته همواره جوانان دانش محور و پرتلاش زرماکارون با تکیه بر تحقیق و توسعه و برقراری ارتباط مستمر با مشتریان و همچنین مراکز علمی معتبر داخلی و خارجی اقدامات وسیعی در جهت ارتقاء کیفیت تولیدات ماکارونی انجام داده اند به نحوی که برای نخستین بار محصولات ماکارونی فراسودمند، که شامل ماکارونی آرد سویا، ماکارونی آرد جو، ماکارونی جوانه گندم، ماکارونی سبوس دار و ماکارونی پربیوتیک می باشد را تولید و روانه بازار نمودند. اخیراً نیز با استمرار در این حرکت پیشرو خود، توانستند نسل جدید ماکارونی تحت عنوان ماکارونی آشیانه ای را تولید و با اقتدار لازم در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند.»
رئیس هیأت مدیره زرماکارون افزود: «اقدامات زرماکارون همواره باعث رشد و پویایی صنعت ماکارونی در ایران شده است و در همین راستا بوده که امروز ایران بعنوان یک تولید کننده موفق و صادرکننده صاحب نام ماکارونی در جهان شناخته می شود.»
وی با اشاره به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده گفت: «طبیعتاً نتیجه این نوع تفکر در یک واحد تولیدی این است که مفتخر به دریافت چنین تندیس ارزشمندی می گردد و اگر انحصار این تندیس را به صنعت غذا تعمیم دهیم، آن وقت ارزش بیشتری را نمایان می سازد. در سال جاری تالار افتخار زرماکارون پس از دریافت نشان ها و تندیس های معتبری چون صادرکننده نمونه ملی برای پنجمین سال متوالی، واحد نمونه ملی صنعتی، واحد نمونه ملی استاندارد با کسب این تندیس زرین به کمال رسید. از همه مهمتر آن که این موفقیت خستگی یکسال تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان مجموعه زر را از تن آنها خارج نمود.»

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false