×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

باید در مناطق آزاد کشور استاندارد سازی فعالیت ها در راستای انضباط مالی و محاسباتی روند سریعتری به خود بگیرد.

حمید بقایی در جمع پرسنل دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به مناسبت سال جدید گفت: تلاش کنیم در سال جدید علاوه بر بهبود روند فعالیت ها و وظایف کاری به خودشناسی و ارتقا سطح ارزش های انسانی گام برداریم.
وی افزود: مشکلات در کار و زندگی شخصی تمام ناشدنی است اما رویکرد و نوع مقابله با آن اهمیت بیشتری برای انسان دارد. بقایی اظهار داشت: همه ما در مقابل بی قانونی و سو استفاده مسئولیم و باید در سال جدید در تبیین جایگاه مناطق آزاد تلاش بیشتری صورت پذیرد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون اجرایی رییس جمهور اتحاد، یکپارچگی و وحدت را عامل اصلی جوامع بشری دانست و افزود: آنچه که بشر را از حسادت ها و مشکلات دور می کند آنچنان که در آداب و سنن نوروز نیز به آن اشاره شده، توسل به ارزش های انسانی و پرهیز از روزمرگی است که بزرگترین آفت برای مومن روزمرگی است.
دبیر شورای هماهنگی مناطق ازاد و ویژه اقتصادی با اشاره به شعار سال جدیدگفت: حمایت از سرمایه ایرانی و کار از جمله وظایف اصلی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سال جدید است.
بقایی مناطق آزاد را محلی برای سرمایه گذاری خارجی و داخلی دانست و با تاکید بر حوادث روز جهان خواستار تلاش بیشتر این مناطق در راستای صادرات و جذب سرمایه شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false