×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

به گفته مدیر كل خدمات ارزش افزوده همراه اول، اپراتور اول هم‌اكنون با همكاری ۲۰ شركت داخلی و خارجی،‌ بیش از ۲۵۰ خدمت ارزش افزوده ارائه می‌دهد.

محمدرضا سوهانیان در دومین كنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه اظهار كرد: این ۲۵۰ خدمت جدید در ۲۵ دسته اصلی از طریق پورتال همراه اول ارائه شده است.

وی راه‌اندازی موفق خدمات ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با عضویت ۲۱۰ نماینده را از دیگر خدمات جدید همراه اول دانست و تاكید كرد: همراه اول با بانك‌ها و سازمان‌های مرتبط جهت ارائه خدمات بیش‌تر به مشتریان خود همكاری بسیار خوبی دارد.

سوهانیان ضمن تشریح رویكردهای استراتژیك همراه اول درباره خدمات ارزش افزوده، از دو رویكرد اصلی بازاریابی تحت عنوان استراتژی اقیانوس آبی و قرمز نام برد و اظهار كرد:‌ در حالی كه ۱۴ درصد فضای معمول كسب و كارها از استراتژی آبی و ۸۶ درصد مابقی قرمز است، نقش كسب و كارهایی كه در فضای آبی تعریف می‌شوند در سودآوری شركت‌ها بیشتر است.

مدیر كل خدمات ارزش افزوده همراه اول با بیان این‌كه رویكرد استراتژیك اپراتور اول در خدمات ارزش افزوده مبتنی بر واقعیت‌های موجود جهان است افزود: رشد درآمد از ناحیه مكالمه تقریبا به صفر رسیده است، در حالی ‌كه در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۱۴ افزایش درآمد از ناحیه سرویس‌هایی غیر از مكالمه حدود ۱۲ درصد پیش‌بینی شده است.

وی با تاكید بر اهمیت سرویس موبایل پیمنت گفت: در میان خدمات ارزش افزوده تلفن همراه رشد موبایل پیمنت از بقیه سرویس‌ها بیشتر بوده و خواهد بود.

سوهانیان در پایان ضمن اشاره به برخی جهت‌گیری‌های استراتژیك همراه اول در حوزه خدمات ارزش افزوده خاطرنشان كرد: در نظر گرفتن خدمات ارزش افزوده به‌عنوان یك كسب و كار مهم و جدی، آگاهی به تفاوت‌های مهم كسب و كار مبتنی بر پلت فرم با كسب و كارهای دیگر و قواعد بازی جدید، واقف بودن به نقش محوری خود در توسعه اكوسیستم خدمات ارزش خدمات ارزش افزوده، توسعه سبد محصولات ارزش افزوده به شكل كامل با توان برنامه‌ریزی، در نظر گرفتن نیازهای مشتریان همراه اول، ارزشمند بودن كارآفرینی، عمل به تعهدات و… از دیگر جهت‌گیری‌های استراتژیك همراه اول در حوزه ارزش افزوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false