true
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی این هفته، با حضور حسن رستم پناه معاون اداری و توسعه منابع انسانی این بانک و هیات همراه در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار می شود.
بر این اساس همکاران و مشتریان می توانند روز چهارشنبه ۲ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به شکایت، انتقادات و پیشنهادات مشتریان و شهروندان بانک شهر، راه اندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی حوزه مربوطه خواهند بود.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به شکایت، انتقادات و پیشنهادات مشتریان و شهروندان بانک شهر، راه اندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی حوزه مربوطه خواهند بود.
true
true
https://parsipress.ir/?p=73398
true
true