true
کشتى Maersk Mc-Kinney Moller متعلق به خط کشتیرانی مرسک دانمارک به عنوان بزرگترین کشتى کانتینربرجهان ظرفیت حمل ۱۸۰۰۰ تى اى یو انواع کانتینر را دارد.
ساخت آن به تازگى توسط صنایع کشتى سازی دووی کره جنوبى خاتمه یافته، فعالیت رسمى خود را از پانزدهم جولاى سال جاری میلادى با پهلوگیری و بارگیری کانتینر در بنادر پوسان و کوانگ یانگ کرهجنوبى، شانگهای و یانتیان چین و تانجون پلاپاس مالزی آغاز و سپس از طریق دریای سرخ و کانال سوئز راهى بزرگترین بنادر اروپایى شد.
این کشتى غول پیکر که امکان بارگیری کانتینر در هشت طبقه بر روی عرشه را داراست ، در سفر اروپایى خود علاوه بر بندر روتردام هلند در بنادر برمهاون آلمان، گدانسک رومانى، آرهوس دانمارک و گوتنبرگ سوئد پهلو مىگیرد و عملیات تخلیهوبارگیری کانتینر بر روی آن انجام مىپذیرد.
خاطر نشان مىسازد خط کشتیرانى مرسک در مجموع ساخت ۲۰ فروند از این نوع کشتی (هریک با ظرفیت ۱۸۰۰۰ تى اى یو) را سفارش داده ونوع آنها را “EEE” یا همان Triple-E مىخواند که به تدریج پس از تحویل گیری وارد چرخه حمل و نقل دریایى بین آسیا و اروپا مىشوند.
این کشتى غول پیکر که امکان بارگیری کانتینر در هشت طبقه بر روی عرشه را داراست ، در سفر اروپایى خود علاوه بر بندر روتردام هلند در بنادر برمهاون آلمان، گدانسک رومانى، آرهوس دانمارک و گوتنبرگ سوئد پهلو مىگیرد و عملیات تخلیهوبارگیری کانتینر بر روی آن انجام مىپذیرد.
خاطر نشان مىسازد خط کشتیرانى مرسک در مجموع ساخت ۲۰ فروند از این نوع کشتی (هریک با ظرفیت ۱۸۰۰۰ تى اى یو) را سفارش داده ونوع آنها را “EEE” یا همان Triple-E مىخواند که به تدریج پس از تحویل گیری وارد چرخه حمل و نقل دریایى بین آسیا و اروپا مىشوند.
true
true
https://parsipress.ir/?p=5793
true
true