true
سومین همایش و جشنواره برند در گردشگری در سالن همایش های وزارت کشور آغاز شد.
رئیس شورای سیاستگذاری این همایش و جشنواره در حاشیه مراسم گشایش آن به خبرنگار ما گفت: موضوع امسال جشنواره خلاقیت و مهندسی برند گردشگری در سه حوزه مقاصد،محصولات و شرکت های گردشگری است.
حسن تقی زاده انصاری هدف از برپایی این جشنواره را فرهنگ سازی برای ایجاد ، شکوفایی و بلوغ برندهای گردشگری و فراهم کردن فرصت آشنایی با مراحل مختلف ساخت ، ارتقا و حفظ برند بیان کرد.
وی گفت: در این همایش مهمانانی از کشورهای ژاپن ، اتریش ، آلمان و ایتالیا و هشت دانشگاه ایرانی و خارجی، 25 انجمن علمی، تخصصی و صنفی و 50 شرکت ، نهاد و مجموعه های فعال در حوزه هواپیمایی، خدمات مسافرتی و رسانه ای حضور دارند.
تقی زاده انصاری تأکید کرد: برای شکوفایی گردشگری باید خود را به روش های نوین بازاریابی و حضور در بازارهای جهانی مجهز کنیم.
وی گفت: در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از برندهای گردشگری برپا شده است.
سومین جشنواره برند در گردشگری تا 25 آبان برپاست.
حسن تقی زاده انصاری هدف از برپایی این جشنواره را فرهنگ سازی برای ایجاد ، شکوفایی و بلوغ برندهای گردشگری و فراهم کردن فرصت آشنایی با مراحل مختلف ساخت ، ارتقا و حفظ برند بیان کرد.
وی گفت: در این همایش مهمانانی از کشورهای ژاپن ، اتریش ، آلمان و ایتالیا و هشت دانشگاه ایرانی و خارجی، 25 انجمن علمی، تخصصی و صنفی و 50 شرکت ، نهاد و مجموعه های فعال در حوزه هواپیمایی، خدمات مسافرتی و رسانه ای حضور دارند.
تقی زاده انصاری تأکید کرد: برای شکوفایی گردشگری باید خود را به روش های نوین بازاریابی و حضور در بازارهای جهانی مجهز کنیم.
وی گفت: در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از برندهای گردشگری برپا شده است.
سومین جشنواره برند در گردشگری تا 25 آبان برپاست.
true
true
https://parsipress.ir/?p=3605
true
true