×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

شركت بیمه پارسیان در همایش ملی بزرگان رضایت‌مندی مشتری موفق به كسب تندیس و نشان رضایت‌مندی مشتری شد.

به گزارش روابط‌ عمومی بیمه پارسیان، در این همایش كه با رویكرد تجلیل از واحدهای مشتری‌مدار و پاسخگو برگزار شد، شركت بیمه پارسیان به عنوان شركتی كه همواره مشتری مداری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است، تندیس و نشان رضایت‌مندی مشتری در سال ۹۱ را دریافت كرد.
در همایش بزرگان رضایتمندی مشتری جمع کثیری از مدیران منتخب بخش‌های دولتی و خصوصی و بزرگترین مجموعه‌های صنعتی، تولیدی، خدماتی و تجاری حضور داشتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false