true

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوي، بر لزوم ایجاد برند مشترک در خوشه کفش خراسان رضوي تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي خراسان رضوي،علي سليماني در جلسه آغاز پروژه ایجاد کنسرسیوم فروش در خوشه کفش بر پایه برند مشترک، با تاکید بر همکاری های گروهی در خوشه کفش خراسان رضوي، اظهار داشت: یکی از راهکارهای موثر نفوذ در بازار فروش ، استفاده از نام و نشان تجاری جذاب و با مفهوم است که باید دقت کافی در انتخاب نام تجاری صورت گیرد.
وی ضمن با اهمیت دانستن رعایت نکات فنی در طراحی برند و لوگو، انجام مطالعات و تحقیقات علمی در ایجاد برند را ضروری دانست و یادآور شد: محصولات تولیدی خوشه کفش خراسان رضوي از کیفیت خوبی برخوردارند و هم اکنون این ظرفیت برای خوشه وجود دارد که با ایجاد برند یکپارچه بر پایه اصول علمی و تبلیغات هدفمند، در بازارهای جدیدی حضور یافته و جایگاه خود را تحت عنوان این برند تثبیت کند.
وي افزود: شرکت شهرکهای صنعتی به منظور کمک به توسعه بازار صنایع کوچک فعال در زمینه تولید کفش ، پروژه مطالعه و ایجاد کنسرسیوم فروش محصولات مشترک بر پایه استراتژی برندسازی یکپارچه را در دستور کار خود قرار داده است تا با ایجاد کنسرسیوم مشترک امکان فروش محصولات با کیفیت واحدهای صنعتی در بازار تحت یک برند معتبر فراهم شود.
وی خاطر نشان کرد: در این پروژه سعی خواهد شد با تحقیقات کتابخانه ای و میدانی و بهره گیری از تجربیات تولید کنندگان و صادرکنندگان، کنسرسیوم فروش مشترک ایجاد شده و از طراحان با تجربه در تدوین ساختار برند استفاده شود که با تکیه بر اصول روانشناسی، تصویری مناسب از کفش خراسان رضوي در ذهن مشتری بر جا بماند.
وی ضمن با اهمیت دانستن رعایت نکات فنی در طراحی برند و لوگو، انجام مطالعات و تحقیقات علمی در ایجاد برند را ضروری دانست و یادآور شد: محصولات تولیدی خوشه کفش خراسان رضوي از کیفیت خوبی برخوردارند و هم اکنون این ظرفیت برای خوشه وجود دارد که با ایجاد برند یکپارچه بر پایه اصول علمی و تبلیغات هدفمند، در بازارهای جدیدی حضور یافته و جایگاه خود را تحت عنوان این برند تثبیت کند.
وي افزود: شرکت شهرکهای صنعتی به منظور کمک به توسعه بازار صنایع کوچک فعال در زمینه تولید کفش ، پروژه مطالعه و ایجاد کنسرسیوم فروش محصولات مشترک بر پایه استراتژی برندسازی یکپارچه را در دستور کار خود قرار داده است تا با ایجاد کنسرسیوم مشترک امکان فروش محصولات با کیفیت واحدهای صنعتی در بازار تحت یک برند معتبر فراهم شود.
وی خاطر نشان کرد: در این پروژه سعی خواهد شد با تحقیقات کتابخانه ای و میدانی و بهره گیری از تجربیات تولید کنندگان و صادرکنندگان، کنسرسیوم فروش مشترک ایجاد شده و از طراحان با تجربه در تدوین ساختار برند استفاده شود که با تکیه بر اصول روانشناسی، تصویری مناسب از کفش خراسان رضوي در ذهن مشتری بر جا بماند.
true
true
https://parsipress.ir/?p=5830
true
true