×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

اکوپارس: اتاق بازرگانی تهران به همراه اتاق بازرگانی و صنایع PHD هند، سفارت ایران در هند و سفارت هندوستان در ایران، یک همایش آنلاین با عنوان «توسعه روابط بازرگانی هند، چالش‌ها و فرصت‌ها» با حضور فعالان اقتصادی دو کشور برگزار می‌کند.

در اسفند ۱۳۹۶ طی سفر هیات بلندپایه ایرانی به سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی تهران، یک تفاهم‌نامه همکاری با اتاق بازرگانی و صنایع PHD هند امضا و مقرر شد دو طرف در راستای توسعه روابط تجاری موجود بین بخش‌های خصوصی دو کشور گام بردارند. اتاق بازرگانی و صنایع هند با حدود ۱۵۰ هزار عضو یکی از مراکز اصلی توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط هند محسوب می‌شود.

در راستای همکاری‌های دو جانبه، دو طرف تصمیم گرفتند یک همایش در فضای مجازی به منظور ایجاد باب گفت‌وگو بین اعضای دو اتاق برگزار کنند تا شرایط و الزامات توسعه روابط تجاری در شرایط سخت کرونا مورد بررسی فعالان اقتصادی دو کشور قرار گیرد. به این ترتیب برای برگزاری همایش «توسعه روابط بازرگانی ایران و هند،‌ چالش‌ها و فرصت‌ها» به صورت آنلاین برنامه‌ریزی شد. برابر توافق صورت گرفته این همایش روز سه‌شنبه ششم آبان ماه ۱۳۹۹ با حضور و سخنرانی مقامات دولتی و بخش خصوصی دو کشور به صورت مجازی و با استفاده از پلتفرم اختصاصی انجام می‌گیرد.

در آغاز این همایش علاوه بر مسعود خوانساری و سانجای آگاروال، روسای دو اتاق، علی چگنی سفیر ایران در دهلی نو و گدام دارمندرا سفیر هند در تهران نیز حضور دارند و در شروع آن سخنرانی خواهند کرد. بخش اصلی این همایش مذاکرات دوجانبه (B2B) فعالان اقتصادی است که با توجه به استقبال گسترده از سوی بازرگانان دو کشور، طی دو روز برگزار می‌شود.

فعالان اقتصادی دو کشور در حوزه‌های پزشکی، دارویی،‌ لاستیک و پلاستیک، ماشین‌آلات الکتریکی،‌ لوازم خانگی، محصولات غذایی،‌ شیمیایی، سرامیک،‌ نساجی، رنگ و رزین،‌ کاغذ و مقوا،‌ لوازم بهداشتی، خودرو و موتورسیکلت و … در روزهای سه‌شنبه ۶ آبان ماه ۱۳۹۹ پس از سخنرانی‌ها افتتاحیه و چهارشنبه ۷ آبان ماه ۱۳۹۹ در این پلتفرم مجازی به گفت‌وگو می‌نشینند.

با توجه به ظرفیت بالای پلتفرم مجازی در نظر گرفته شده برای برگزاری این رویداد، فعالان اقتصادی علاقمند به شرکت در این همایش هم‌چنان می‌توانند برای حضور در آن ثبت‌نام کنند.

اینجا می‌توانید ثبت‌نام کنید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false