×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

ب‍ه گزارش اکوپارس به نقل از نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ایران: رئیس نظام صنفی کشاورزی استان تهران و رباط کریم  گفت: بطور سیستماتیک در حال نابود کردن کشاورزی هستند. می خواهند کشاورزان ناامید شوند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی استان تهران و شهرستان  رباط کریم گفت: بطور سیستماتیک در حال نابود کردن کشاورزی هستند. می خواهند کشاورزان ناامید شوند.

علی بذلی گفت: دستهای پشت پرده نمی خواهند کشاورزی رونق بگیرد همانطور که صنعت را تضعیف کردند. با پایین نگه داشتن قیمت محصولات می خواهند کشاورزان ناامید شوند و زمینهای خود را خرد کرده و به حراج بگذارند تا دیگران بعنوان ویلا و باغچه آنرا خریداری نمایند. این مسئله مانند یک ویروس در کشور پخش شده تا کشاورزان را درگیر کنند، این یک خیانت است. مگر در کشور چقدر به ویلاهای تفریحی نیاز داریم؟ آیا به غذا نیاز نداریم آیا به برنج یا مرکبات یا دیگر محصولات نیاز نداریم؟ اگر اینگونه بخواهد پیش برود طی ۲۰ تا ۳۰ سال آینده از کشاورزی خبری نیست.

وی گفت: خنده دار است قیمت گندم را ۲۵۰۰ تومان تعیین کنند یادر سال جدید زراعی ۴۰۰۰تومان، در حالیکه یک بطری آب معدنی ۴۰۰۰ تومان است. اگر واقعا مسئولین به دنبال عدالت هستند، قیمتها را کارشناسی کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false