×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

بخشدار خسروشهر از تبدیل شده روستاهای این بخش به شهر خبر داد.

تراب نوروزی بخشدار خسروشهر در جلسه اداری خسروشهر ارایه خدمات مناسب به روستاییان را ضروری دانست و افزود: مسوولان اداری در بخش خسروشهر باید با ارایه خدمات مناسب، اسباب راحتی مردم را فراهم سازند ودر این راستا هرگونه کوتاهی به هیچ عنوان مورد قبول نیست زیرا که وظیفه همه ما خدمت رسانی به مردم فهیم و زحمت کش و انقلابی می باشد .
وی گفت : نامگذاری سال ۱۳۹۱ بعنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد که موضوع اقتصاد همچنان در صدر مسائل مهم ملی قرار دارد . در واقع سال ۹۱ ادامه‌‌ همان سال ۹۰ است که «جهاد اقتصادی» نامگذاری شد. عناوینی که رهبر معظم انقلاب در ابتدای هر سال برای سال جدید انتخاب می‌کنند برگرفته از یکسری الزامات و شرایط است که این الزامات و شرایط بر اساس کارهای کار‌شناسی استخراج می‌شود و معظم‌له با اعلام نام سال جدید در واقع اولویتهای سال را تعیین می‌کنند. اما اینکه برای دومین سال پیاپی موضوعات اقتصادی درصدر قرار گرفته نشان از آن دارد که اقتصاد کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد شرایطی که عامل خارجی، همان‌ها که ازبدو پیروزی انقلاب درصدد مهارپیام انقلاب اسلامی برای ملت‌های محروم بودند، در تلاش‌اند آن‌را به کشورتحمیل کنند تا بتوانند با اعمال یک «جنگ تحمیلی اقتصادی» سرعت رشد، پیشرفت و قدرت‌یابی ایران اسلامی را کند و کند‌تر کنند.
تراب نوروزی افزود: در این راستا اتکا به خود یا همانگونه که رهبرمعظم انقلاب ترسیم فرموده‌اند، حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی راهکار کلی مقابله با تحریم های دشمن و در عین حال تنومند‌سازی اقتصاد کشور برای همیشه است و با توجه به موقعیت جغرافیایی خسروشهر ونزدیکی آن با کلانشهر تبریز و همچنین شهر جدید سهند و واقع شدن در مسیر گردشگری اسکو وکندوان امسال در صدد هستیم تا با ایجاد امکانات رفاهی بیشتر اشتیاق مردم را برای مهاجرت به روستاها افزایش دهیم زیرا که وجود منابع غنی کشاورزی و تولید محصولات بیشتر ما را به سمت خودکفایی کامل هدایت خواهد کرد و یاس وناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواهد داشت و توسعه بخش کشاورزی می تواند به محور اصلی برای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تبدیل شود و به همین دلیل باید از تمام ظرفیت های این بخش درخخسروشهراستفاده کرد.
بخشدار خسروشهر گفت: در سال ۹۱ با جدول کشی، ایجاد پارک تفریحی ، مسیر گشایی وخیابان کشی، پاک سازی وتمیزی روستاها، وجود فروشگاه ها و تعاونی های مصرف و درکل با ایجاد تمامی امکانات شهری درروستاها، روستاهای بخش خسروشهر پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به شهر را دارد و باید تمامی مسوولان بخش باهمت مضاعف به مردم خدمات ارائه نمایند .
وی با اشاره به شعار سال تولید ملی، حمایت از کاروسرمایه ایرانی، بخش کشاورزی ودامداری در خسروشهر را از اساسی ترین بخش مستعد و پتانسیل دار در منطقه توصیف کرد و همکاری تمامی مسوولان را در راستای آسان سازی و تسهیل در اجرای طرح های در دست اجرای این بخش موثر عنوان کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false