×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

جاکارتا در اندونزی پایتخت توئیت محسوب می‌شود. رویترز گزارش کرده است که در این کشور هر شخصی که بیش از ۲۰۰۰ دنبال‌کننده در توئیتر داشته باشد می‌تواند برای ارسال هر توئیت تبلیغاتی طی ساعات پرترافیک که اغلب اندونزیایی‌ها در حال استفاده از ترافیک اینترنت هستند حداقل ۲۱ دلار دریافت کند

برای ما که خبر از وضعیت شبکه‌های اجتماعی در دیگر کشورها نداریم بسیار ساده است که این را هم ندانیم که توئیتر در اندونزی تا چه میزان محبوب است. برای مقایسه بد نیست بگوییم که ۳۶ درصد از آمریکایی‌ها که از آیفون استفاده می‌کنند در توئیتر هستند و در مقابل، ۶۴ درصد کاربران آیفون در اندونزی از این شبکه‌ی اجتماعی بهره می‌برند. نمودار زیر میزان محبوبیت این شبکه‌ی اجتماعی را نزد کاربران آیفون در کشورهای مختلف به تصویر می‌کشد.

ین برتری فقط بر روی دستگاه‌های آیفون برقرار نیست و در کل توئیتر در اندونزی از محبوبیت فراگیری برخوردار است که یکی از دلایل آن در دسترس بودن اپلیکیشن آن بر روی گوشی‌های ارزان قیمتی است که در سراسر اندونزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حقیقت نسبتی سلبی میان میزان نفوذ آیفون و فراگیری توئیتر در کشورها وجود دارد.

 

این نوع بازاریابی با توئیتر که در اندونزی محبوب است و پول خوبی هم از بابت آن می‌توان در آورد، در کشوری نظیر آمریکا غیر قانونی است. کمیسیون تجارت فدرال در این کشور از همه، حتی وبلاگ‌نویسان می‌خواهد زمانی‌که برای گفتن چیزی به آن‌ها پیشنهاد پرداخت پول می‌شود مراتب ان را به مقامات مسئول اطلاع دهند. در هر حال این‌گونه مسائل آنچنان معمول است که کمدین معروف، ارنست پراکاسا به راحتی به این حقیقت که از برندهای مختلف ۷ میلیون روپیه (۶۷۰ دلار) برای مجموعه‌ای از ۱۰ توئیت تبلیغاتی پول دریافت کرده معترف است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false