×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

به منظور توسعه و تحکیم روابط تجاری با جمهوری اسلامی ایران ، بیش از ۶۰ شرکت هندی تولیدات و خدمات خود را در قالب یک نمایشگاه اختصاصی به مدت ۳ روز از ۲۴ تا ۲۶ آذر ماه در سالن دریای نور هتل پارسیان استقلال به نمایش می گذارند.

به گزارش روابط عمومی هتل پارسیان استقلال طبق اعلام سفارت هند در تهران در این نمایشگاه که با مشارکت و همکاری وزارت صنایع و بازرگانی هندوستان و اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران برگزار خواهد شد بیش از ۶۰ شرکت هندی محصولات متنوع خود را از جمله در حوزه صنعت غذا ، فنی و مهندسی ، قطعات اتومبیل ، پلاستیک ، کشاورزی ، انرژی خورشیدی ، محصولات صنعتی ، مواد شیمیائی ، برق و نیروگاه ، دارو ، تایر و لاستیک و فناوری اطلاعات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد .
برپایه همین گزارش ساعت بازدید از این نمایشگاه که محل آن سالن دریای نور هتل پارسیان استقلال واقع در بزرگراه شهید چمران ، تقاطع پارک وی می باشد از ساعت ۹ صبح الی ۶ بعدازظهر خواهد بود .
گفتنی است که در حال حاضر حجم تجارت سالانه بين هند و ايران در مجموع حدود ۲۰ ميليارد دلار است که دو طرف مصمم به افزایش مبادلات تجاری با توجه به ظرفیت های بالقوه دو کشور هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false