×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

در سال حماسه اقتصادی ، با هدف بهره وری و ایجاد توسعه پایدار مرکز تجارت الکترونیک آفیس سنتر ، با هماهنگی تامین کنندگان و تولید کنندگان داخلی دست واسطه ها را از بازار کالا و خدمات اداری کوتاه می کند.

به گزارش روابط عمومی آفیس سنتر، حذف واسطه ها یكی ازارزشمندترین دستاوردهای تجارت الكترونیكی می باشد كه باعث كاهش بی سابقه قیمت كالاها و خدمات در جهان شده است. براساس برآوردهای انجام شده، حذف واسطه ها و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان بین ۱۵ تا ۵۰ درصد موجب كاهش قیمت تمام شده كالاها و خدمات برای مشتریان شده است..

آفیس سنتر، فرصتی را در اختیار خریداران قرار می دهد كه بتوانند با طیف گسترده ای از تولیدكنندگان تجهیرات اداری در سرتاسر جهان ارتباط برقراركنند و از این طریق به تقاضای مورد نظر خود از بین پیشنهادها برسند و در مقابل فروشندگان قدرت چانه زنی بیشتری برای كسب امتیاز و مزایای بیشتر داشته باشند. در صورتی كه در دنیای حقیقی به علت محدودیت های ناشی از فاصله جغرافیایی مشتریان چنین قدرت انتخابی ندارند.
تجارت الكترونیكی به تولیدكنندگان امكان جهانی شدن محصولاتشان را با صرف هزینه كم (نسبت به آنچه كه در مقابل به دست می آید) می دهد. آفیس سنتر محصول یكی از پیامدهای تجارت الكترونیكی، یعنی ایجاد موسسات جدید اقتصادی است كه توانایی رقابت و حتی در مواردی سبقت گرفتن از شركت های كهنه كار را دارند. درحال حاضر دو نوع بازار خرید و فروش یعنی بازار سنتی و حقیقی و بازار مجازی و مبتنی بر شبكه به موازات یكدیگر عمل می كنند، اما خدمات استاندارد، سرعت و تامین امنیت مشتری مداری برپایه ایجاد بهره وری، کم کردن ترافیک و آلودگی های محیطی و سرعت در توسعه بازار مزیتی است که بزرگترین مدل های سنتی در بازار توان رقابت با آن را ندارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false