×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

۷موتور سوار مالزیایی حامل پیام صلح و دوستی نخست وزیر این کشور که ۹۲ روز پیش سفر خود به دور دنیا را با موتور سیکلت آغاز کرده بودند و ۴ روز پیش از طریق مرز باجگیران وارد کشورمان شدند شامگاه شنبه ۲۳ شهریور با ورود به تهران در هتل استقلال این شهر اقامت نمودند .

به گزارش روابط عمومی هتل پارسیان استقلال یکی از اعضای گروه در گفتگوئی با واحد اطلاع رسانی هتل  استقلال هدف از سفر خود  و کشورهایی که تاکنون از آنها عبور کرده اند، گفت: ۹۲ روز پیش به منظور  ابلاغ پیام صلح و دوستی نخست وزیر مالزی به مردم و مسئولان کشورهای مختلف ،  سفر خود به دور دنیا را با موتورسیکلت شروع کردیم و تاکنون پس از گذشتن از  کشورهای تایلند ، لائوس ،چین ، مغولستان ، روسیه ، قزاقستان ، تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان ، وارد ایران شدیم .
برپایه همین گزارش این گردشگر مالزیایی در ادامه گفت : پس از ورود به مشهد از طریق مرز باجگیران و عبور از شهرهای مسیر از جمله شاهرود و گرگان وارد تهران شدیم و قصد داریم  پس از عبور از  شهرهای واقع در مسیر تبریز و ارومیه ، وارد کشور ترکیه شویم .
به گزارش روابط عمومی هتل پارسیان استقلال این عضو گروه موتور سواران  مالزیایی حامل پیام صلح و دوستی نخست وزیر این کشور مدت اقامت همراهان  خود در ایران را مجموعاً  12 روز عنوان کرد ودر پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت جاده های ایران و برخورد مردم شهرهای کشورمان با ایشان ، گفت :  میهمان نوازی مردم ایران واقعاً غیرقابل توصیف است چرا که بسیار با محبت و خونگرم هستند .
وی کیفیت و امنیت جاده های کشورمان را نیز مطلوب و بدون مشکل دانست و تصریح کرد : تاکنون در طول سفر خود در ایران با هیچ مشکلی مواجه نبوده اند. 
بنابراین گزارش یکی دیگر از اعضای این گروه در گفتگو با واحد اطلاع رسانی روابط عمومی هتل استقلال مقصد بعدی سفر اعضای همراهان خود را  بعد از ترکیه ، تمام کشورهای اروپایی که به انگلیس ختم خواهد شد عنوان کرد و گفت : از انگلیس نیز با استفاده از هواپیما برای ادامه سفر به آرژانتین پرواز خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی هتل پارسیان استقلال موتورسواران مالزیایی صبح روز یکشنبه ۲۴ شهریور ماه هنگام ترک این مجموعه اقامتی و پذیرایی برای گشت و گذار در شهر تهران ؛ ضمن ابراز خرسندی از سفر به کشورمان و قدردانی از میهمان نوازی و خدمات خوب این هتل ،اظهار امیدواری کردند در آینده نیزفرصت سفر به ایران برای آنها فراهم شود تا با اختصاص وقت بیشتری از اماکن تاریخی و دیدنی کشورمان دیدن کنند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false