true

شركت بیمه پارسیان در همایش ملی بزرگان رضایتمندی مشتری موفق به كسب تندیس و نشان رضایتمندی مشتری شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، در این همایش كه با رویكرد تجلیل از واحدهای مشتریمدار و پاسخگو برگزار شد، شركت بیمه پارسیان به عنوان شركتی كه همواره مشتری مداری را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است، تندیس و نشان رضایتمندی مشتری در سال ۹۱ را دریافت كرد.
در همایش بزرگان رضایتمندی مشتری جمع کثیری از مدیران منتخب بخشهای دولتی و خصوصی و بزرگترین مجموعههای صنعتی، تولیدی، خدماتی و تجاری حضور داشتند.
در همایش بزرگان رضایتمندی مشتری جمع کثیری از مدیران منتخب بخشهای دولتی و خصوصی و بزرگترین مجموعههای صنعتی، تولیدی، خدماتی و تجاری حضور داشتند.
true
true
https://parsipress.ir/?p=5247
true
true