×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

وقتی توماس بربری در سال ۱۸۵۶ بربری را به عنوان یک خانه مد تاسیس کرد شاید هرگز فکر نمی کرد که بعد از گذشت ۱۵۰ سال بربری به یکی از ۱۰۰ برند با ارزش دنیا تبدیل شود.

 بربری که در زمینه های مد ، لباس ، لواز جانبی از قبیل کیف ، شال ، کلاه و… و عطر و لوازم آرایش فعال است در سال ۲۰۱۱ سود خالصی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار را کسب کرد.
توماس بربری در سال ۱۸۶۵ بربری را راه اندازی کرد، در مغازه شخصی خودش در همشایر انگلستان، در این زمان توماس بربری فقط ۲۱ سال سن داشت.  او تمرکز خود را بر روی لباس بیرون قرارداد.  بربری در ابتدا با این نام شناخته می شد اما بعد از موفقیت در جذب مشتریان از سرتاسر جهان و گشایش شعبه ای در سال ۱۸۹۱ در هِی‌مارکت لندن به بربریز آو لاندن معروف شد.  رشد بربری ادامه داشت و روز به روز به شهرت بیشتری در میان اشراف دست می‌یافت و به عنوان یک نماد لوکس شناخته می‌شد، در سال ۱۹۰۱ بربری نماد شوالیه را برای لوگوی خود برگزید؛ مقصود از این انتخاب پیشروی و حرکت رو به جلو بود. در دهه ۱۹۲۰ به تدریج بربری به الگوی معروف خود دست یافت و از آن زمان به بعد در بیشتر طرح‌های بربری از این الگو استفاده می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false