true
![](https://parsipress.ir/wp-content/themes/RabinStudio/images/none.png)
اتومبیل «پورش» (Porsche) ، که یک اتومبیل اسپورت بسیار زیبای آلمانی است، همیشه یكی از پرطرفدارترین خودروهای جهان بوده
و تصاحب یكی از آنها فارغ از امتیاز لذت بردن از نهایت تكنولوژی مهندسی آلمان، مفاهیم و نمادهای مشهود و نامشهود بسیاری با خود به همراه دارد.
اگر بنز نماد یك زندگی موفق و با پرستیژ است، پورش نماد یك زندگی سراسر هیجان، همراه با لذت از لحظه لحظه زندگی است. لذتی که با دقت و مهندسی تكنولوژی آلمان پیوند خورده است.
صاحب «پورش» در عین حال از اینكه پرستیژ و موفقیت خود را نمایان كند نیز به خود میبالد. نشان آن هم این است كه نه فقط در تهران، بلكه در هر جای دنیا اگر سوار یك پورش 911، «كاین» (Cayenne) یا «پانمرا» (Panamera) باشید، خود به خود در خیابان سرها به سوی شما میچرخد.
پورش سواران در سراسر دنیا برای به اشتراك گذاشتن این لذت مشترك، در كلوپ هایی ثبتنام میكنند و به طور دورهای ایونتها (Events) یا مراسمی را برای پاس داشتن این میراث مشترك تكنولوژی آلمان، برگزار میكنند.
در حال حاضر در حدود 640 باشگاه یا «پورش كلاب» (Porsche Clubs) در 75 كشور جهان ثبت شده كه بیش از 181 هزار عضو رسمی كه از صاحبان این اتومبیل هستند، در آن حضور دارند.
این باشگاهها امكانات زیادی را برای اعضای خود فراهم میكنند كه انتقال تجربیات، استفاده از محصولات جانبی و اكسسوارهای «پورش دیزاین» (Porsche Design) ، آشنایی با آخرین اخبار «پورش» و برگزاری گردهماییها و مسابقات پورش سواران، بخشی از امكانات این كلوپهاست.
به گزارش مجید كثیری، حال در ایران نیز به لطف و همت مالك یك عمارت بسیار زیبا و مدرن در منطقه دروس تهران به نام «باروك»، پورش سواران ایران نیز به زودی صاحب یك كلاب ویژه با امكانات و مزایای ویژه اینگونه كلابها در سراسر دنیا خواهند شد.
عمارت لاكژری «باروك» نامی خواهد بود كه میعادگاه همیشگی پورش سواران ایران، در لوای نام «پورش كلاب ایران» (Iran Porsche Club) خواهد بود و اعضای آن در كنار لذت از فضا و امكانات بینظیر این عمارت، از امكانات فوق مدرن یك «بیزینس سنتر» (Business Center) نیز بهره خواهند برد.
در این «بیزینس سنتر» اعضا قادرند جلسات تجاری خود را با استفاده از تكنولوژیهای ارتباطی و تجاری پیشرفته برگزار كنند و یا در صورت نیاز، از مشاوره تجاری اساتید مطرح علوم مدیریتی ایران نیز بهرهمند شوند.
در واقع عمارت «باروك» فضایی است كه هر مدیر موفقی در كنار تفریح و استراحت و خارج كردن استرسهای یك روز كاری، میتواند با سایر مدیران موفق ارتباط برقرار كند و یا روابط تجاری جدید بسازد.
در همین حین اگر اعضا، به خدمات بانكی، صرافی، خدمات آژانس هواپیمایی، پست بینالملل، بیمه و اینترنت پرسرعت نیاز پیدا كنند، این امكانات به راحتی و همه در این مجموعه در اختیار آن ها قرار دارد.
در كنار امكانات تجاری، استخر و سونای مجموعه و ماساژورهای حرفهای آن و میزهای بیلیاردی كه نمونه آن در ایران وجود ندارد، فضای استراحت و تفریح مناسبی را برای اعضا فراهم میكند.
این باشگاه و این عمارت در عین حال توانسته تابه حال بیش از 44 برند لاكژری ایران و جهان از جمله «مون بلان» (Mont Blanc) ، «دوپونت» (Du Pont) ، «شوپار» (Chopard) ، «آیدبلیوسی» (IWC) ، «گوهربین»، «تگ هویر» (TAG Heuer) ، «موریس لاكروا» (Maurice Lacroix) و «هرمس» (Hermes) را در خود جای دهد و علاقهمندان اینگونه برندها میتوانند این محصولات را با قیمت مخصوص اعضا خریداری كنند.
امكاناتی كه عمارت «باروك» و «باشگاه پورش ایران» برای اعضای خود در نظر گرفته بیشمار است و اكنون میتوان گفت پورش سواران ایران نیز دارای باشگاهی فاخر و در شأن خود شدهاند كه عضویت در آن میتواند لذت پورش سواری را چند برابر كند.
گفتنی است «باشگاه پورش ایران» به طور رسمی در تاریخ اول دیماه 1391 و طی مراسمی باشكوه در عمارت «باروك» فعالیت رسمی خود را آغاز میكند و صاحبان ایرانی این خودروی زیبا و لوكس میتوانند برای ثبتنام و شركت در این مراسم با شماره 22561957 تماس حاصل كنند و یا مدل خودروی خود را به شماره 10002276783 پیامك بزنند.
true
true
https://parsipress.ir/?p=4172
true
true