×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

جوایز سامسونگ به نوآوری در تولید موبایل، برترین تولیدات در رده‌های مختلف و رشد توزیع محصولات در بازار تعلق دارد

شرکت سامسونگ به تازگی از معرفی این برند بعنوان برترین تولید‌کننده سال منتخب موسسه GSMA خبر داده است؛ بنیاد GSMA بعنوان نهاد تعیین‌کننده رویکرد جهانی صنعت موبایل هر ساله میزبان نمایشگاه MWC یا Mobile World Congress است که در محل دائمی خود در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود. از جمله دلائل اختصاص این جایزه به شرکت سامسونگ می‌توان به ابتکار و نوآوری در تولید گوشی‌های موبایل، پاسخگوئی به سلایق و نیازهای کاربران و تولید برترین محصولات در رده‌های مختلف با حداکثر کیفیت اشاره کرد.
بخش ارتباطات موبایلی شرکت سامسونگ دارای بزرگترین واحد تولید‌کننده گوشی‌های موبایل، تبلت، پخش‌کننده‌های مولتی‌مدیائی و دیگر محصولات مرتبط با این بخش از برترین اسمارت‌فون‌های High-end تا گوشی‌های هوشمند با تولید انبوه در سرتاسر دنیاست. حضور خطوط تولید متفاوت در مجموعه سامسونگ با پشتیبانی از تمامی سیستم‌عامل‌های بزرگ دنیا، حق انتخاب در زمینه نوع رابط کاربری و تجربه دلخواه موبایلی را به کاربران این شرکت محول نموده است.
از جمله رویدادهای برجسته مرتبط با سامسونگ در سال ۲۰۱۱ می‌توان از موفقیت چشمگیر اسمارت‌فون‌های Galaxy S II، Galaxy Note (با معرفی دسته‌بندی جدیدی در این رده) و Galaxy Tab 10.1 بعنوان یکی از باریک‌ترین تبلت‌های جهان نام برد. هرکدام از این نمونه‌ها به نوبه خود نشانی از تعهد همیشگی سامسونگ در بهبود مداوم ابزارهای موبایل هوشمند محسوب شده و منجر به انتقال فناوری اسمارت‌فون‌های پیشرفته بصورت انبوه به بازارهای جهانی گردیده‌اند.
JK Shin ریاست بخش IT و ارتباطات موبایلی سامسونگ ضمن ابراز خوشنودی از دریافت این جایزه از سوی موسسه GSMA آن را بعنوان مهر تائیدی بر نوآوری‌های سامسونگ، کیفیت محصولات این شرکت و توجه همیشگی به خواسته‌های کاربران قلمداد نمود و فروش بیش از ۹۷ میلیون اسمارت‌فون در سال ۲۰۱۱ را نشان از انتخاب صحیح مسیر این برند عنوان کرد.
از جمله دیگر نوآوری‌های سامسونگ در MWC 2012 باید به Galaxy Note 10.1 با صفحه‌نمایش بزرگ ۱۰٫۱ اینچی مجهز به S Pen و پروژکتور اسمارت‌فون جدید این شرکت موسوم به Galaxy Beamبا امکان اشتراک‌گذاری بلافاصله محتوای تصویری دیجیتال اشاره کرد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false