true
چندی پیش بود که افتضاح سیاسی فرهنگی ، با نام سلطان رسانه های غرب (مرداک و دستیارش) فضای جامعه غربی را پرکرد و بمب رخنه رسانه ها در زندگی خصوصی مردم با هدف جاسوسی در همه جهان ترکید…
و سردمداران بزرگ رسانه ای و ابر ثروتمندانی که از طریق گسترش شبکه های مخوف به فعالیت های اقتصادی و سیاسی پرداخته بودند، در همه جای جهان رسوا شدند که چه نقشه هایی را باهدف کسب موقعیت مالی بالاتر و دستیابی به قدرت های سیاسی پشت پرده در سر داشته اند.
غافل نباشیم که با گسترش فضای اطلاع رسانی و ترویج مجلات همه پسند و سرگرم کننده ، (با عنوان مجلات زرد) در ایران نیز عده ای سودجو که منافع خود را در توسعه بی بند و بار رسانه ها ی زرد یافته اند، بی پروا با درج هر نوع عکس و مطلبی که از نظر معاونت مطبوعاتی مشکلی ندارد، اما به لحاظ اخلاقی و ارزشی هیچ معنا و مفهومی نیز ندارد و جز توسعه زیر پوستی مدهای غربی اثر دیگری بر نوجوانان و جوانان باقی نمی گذارد، در قالب چند باند تبلیغاتی و رسانه ای محدود در مرکز آگهی های مجلات، ویژه نامه ها، روزنامه ها و سایت های خبری اینترنتی قرار گرفته و از هرراهی که بخواهید به این مجلات آگهی و یا پیشنهاد یک خبر تبلیغاتی را به آنها بدهید، با همان گروه خاص و اسامی آشنا روبرو خواهید شد.
غافل نباشیم که با گسترش فضای اطلاع رسانی و ترویج مجلات همه پسند و سرگرم کننده ، (با عنوان مجلات زرد) در ایران نیز عده ای سودجو که منافع خود را در توسعه بی بند و بار رسانه ها ی زرد یافته اند، بی پروا با درج هر نوع عکس و مطلبی که از نظر معاونت مطبوعاتی مشکلی ندارد، اما به لحاظ اخلاقی و ارزشی هیچ معنا و مفهومی نیز ندارد و جز توسعه زیر پوستی مدهای غربی اثر دیگری بر نوجوانان و جوانان باقی نمی گذارد، در قالب چند باند تبلیغاتی و رسانه ای محدود در مرکز آگهی های مجلات، ویژه نامه ها، روزنامه ها و سایت های خبری اینترنتی قرار گرفته و از هرراهی که بخواهید به این مجلات آگهی و یا پیشنهاد یک خبر تبلیغاتی را به آنها بدهید، با همان گروه خاص و اسامی آشنا روبرو خواهید شد.
جالب است که در غالب این مجلات و نشریات مفهومی به نام تحریریه، خبرنگار، و گزارشگر فراموش شده و گردانندگان آنها خانم ها و آقایان مدیر داخلی و مدیر بازرگانی هستند که وقتی سرزده وارد دفاتر آنها می شوید دست کمی هم از همان عکس های روی مجله ندارند و با تیپ های که اصلا شبیه خبرنگاران معمولی نیست، سکان هدایت نشریات را به دست گرفته و با سرعت به جلو می رانند.
کافی است به صفحه شناسنامه اغلب مجلات جوان پسند را که طرح روی جلدهای به ظاهر جذاب با ژست های جوانان خارجی” فشن” دارند ، نگاهی بیاندازید، با تماشای چند صفحه به مشابهت نام ها و سمت ها و پست های آنان پی خواهید برد و برخی از نام آشنایان را که در رسانه ملی مشغول به کار هستند یا از طریقی به چند نفر از نمایندگان مجلس وصل می شوند بشناسید.
این کانون آگهی تبلیغاتی که به عنوان کانون مادر فعالیت می کند، چندین گروه مجله و کانون آگهی را در دامان خود پرورانده و از آنها به عنوان واسطه و دلال استفاده می کند.
شانس بیاورید و به خود شرکت های مادر متصل شوید وگرنه باید بنالید و حق دلالی را به کانون ها تبلیغاتی واسطه بپردازید.
این شرکت اغلب از طریق نام روزنامه ها و مجلات بزرگ سال هاست کمپین تبلیغاتی شرکت ها ی خصوصی بزرگ و بانک ها را در دست گرفته و گروه های روابط عمومی بانک ها و آن شرکت ها به واسطه سود خوبی که از طریق مافیا به جیب می زنند، به هیچ قیمتی حاضر نیستند، آن شرکت را رها کرده و راه های دیگری برای انجام وظایف روابط عمومی ، تبلیغات و اطلاع رسانی انتخاب کنند.
کافی است بخواهید خبری را در اصلی ترین روزنامه کشور به چاپ برسانید، خبرنگار آن روزنامه دولتی اول شماره آن کانون تبلیغاتی نام آور را به شما می دهد و از شما می خواهد سر مبالغ کلان تبلیغایت با آنها به توافق برسید و بعد برای چاپ خبر به صفحه مورد نظر در روزنامه زنگ بزنید.
این شرکت اغلب از طریق نام روزنامه ها و مجلات بزرگ سال هاست کمپین تبلیغاتی شرکت ها ی خصوصی بزرگ و بانک ها را در دست گرفته و گروه های روابط عمومی بانک ها و آن شرکت ها به واسطه سود خوبی که از طریق مافیا به جیب می زنند، به هیچ قیمتی حاضر نیستند، آن شرکت را رها کرده و راه های دیگری برای انجام وظایف روابط عمومی ، تبلیغات و اطلاع رسانی انتخاب کنند.
کافی است بخواهید خبری را در اصلی ترین روزنامه کشور به چاپ برسانید، خبرنگار آن روزنامه دولتی اول شماره آن کانون تبلیغاتی نام آور را به شما می دهد و از شما می خواهد سر مبالغ کلان تبلیغایت با آنها به توافق برسید و بعد برای چاپ خبر به صفحه مورد نظر در روزنامه زنگ بزنید.
جالب است بدانید یکی از این باندهای بازرگانی و آگهی های تبلیغاتی ، کار خود را کمتر از 10 سال پیش با تاسیس یک کانون آگهی تبلیغاتی شروع کرد و به صورت محلی آگهی هیا بازرگانی را مجانی در خانه های مردم انداخت. حالا علاوه بر ایجاد شبکه های وسیع اینترنتی که صدها سایت تفریحی و خبری را شامل می شود، سایت هایی را صاحب هستند که از طریق ثبت نام در آن سایت ها بریا شما بازدید می خرند و به قولی بازدید سایت های شما را به شکل تقلبی بالا می برند!
شاهد این مدعا هم اینکه، سایتهایی را که به نام مجلات زرد این گروه هستند، و پیوندهای وابسته به آنان را پیدا کنید، رتبه آنها را در الکسا بسنجید!
شاهد این مدعا هم اینکه، سایتهایی را که به نام مجلات زرد این گروه هستند، و پیوندهای وابسته به آنان را پیدا کنید، رتبه آنها را در الکسا بسنجید!
آنوقت عموما به عدد 2000 می رسیدو بعد از خود سئوال می کنید سایتی چینن بی محتوا که به نظر نمی رسد روزی حتی 100 بازدید کننده داشته باشد، چطور رتبه 2000 را از آن خود کرده و چرا این همه سایت حول عدد 2000 دور می زند؟
در نمایشگاه رسانه های دیجیتال با یکی از این شرکت های تبلیغاتی که بزرگ روی بنری نوشته بود بازدید شما را بالا می بریم مصاحبه کردیم، با افتخار گفت: ما با یکی از شرکت های واسطه گوگل در دوبی قرارداد داریم ، از شما پول می گیریم، به آن شرکت می دهیم و آن شرکت بازیدد های شما را بالا می برد!
ضمن آنکه سودآوری تبلیغات این گروه های مافیایی که راه به ظاهر کارآفرینی و ثروت آفرینی را خوب آموخته اند، از دو راه (که البته ما می بینیم) پول آگهی ها را به جیب می زنند، اول از راه سایت های اینترنتی مطلب جمع می کنند، به دست صفحه بندها می دهند و در چاپخانه با یک اسم جوان پسند مجله چاپ می کنند، بعد همان کپی های اینترنتی را با عنوان مجله شماره…. دوباره روی سایت همان مجله می گذارند و برای مرتبه دوم هم از مشتریان بریا آگهی های اینترنتی پول می گیرند!
جوان ها پول مجله می دهند که مافیایی ها ی عینک دودی زده، خودرو شاسی بلند خارجی سوار شوند و هویت اصحاب رسانه را به دنبال بکشند و به عنوان اهالی مطبوعات شان اجتماعی بیابند و مود احترام باشند!
در نمایشگاه رسانه های دیجیتال با یکی از این شرکت های تبلیغاتی که بزرگ روی بنری نوشته بود بازدید شما را بالا می بریم مصاحبه کردیم، با افتخار گفت: ما با یکی از شرکت های واسطه گوگل در دوبی قرارداد داریم ، از شما پول می گیریم، به آن شرکت می دهیم و آن شرکت بازیدد های شما را بالا می برد!
ضمن آنکه سودآوری تبلیغات این گروه های مافیایی که راه به ظاهر کارآفرینی و ثروت آفرینی را خوب آموخته اند، از دو راه (که البته ما می بینیم) پول آگهی ها را به جیب می زنند، اول از راه سایت های اینترنتی مطلب جمع می کنند، به دست صفحه بندها می دهند و در چاپخانه با یک اسم جوان پسند مجله چاپ می کنند، بعد همان کپی های اینترنتی را با عنوان مجله شماره…. دوباره روی سایت همان مجله می گذارند و برای مرتبه دوم هم از مشتریان بریا آگهی های اینترنتی پول می گیرند!
جوان ها پول مجله می دهند که مافیایی ها ی عینک دودی زده، خودرو شاسی بلند خارجی سوار شوند و هویت اصحاب رسانه را به دنبال بکشند و به عنوان اهالی مطبوعات شان اجتماعی بیابند و مود احترام باشند!
خواب نمانیم و فردا مرداک دیگری از کشور خودمان سر در بیاورد!
true
true
https://parsipress.ir/?p=346
true
true