×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

در راستای هم اندیشی بیشتر  و معرفی اعضای گروه مهندسان حامی، طرفداران این گروه مهندسی همایشی را در مجموعه فرهنگی برق آلستوم برگزار کردند.

“مهندس تولایی” یکی از اعضای گروه مهندسان حامی با اشاره به پیشینه تکمیل این گروه گفت: گروه مهندسان حامی از ابتدای سال ۱۳۹۴ با هدف تاثیر گذاری در انتخابات نظام مهندسی ساختمان برای انتخاب افراد شایسته و درخور نام و عظمت مهندسی کار خود را شروع کرد. این گروه با اعضای داوطلبی که سالهاست چالشهای موجود نظام مهندسی ساختمان را می شناسند و برای حل آن برنامه دارند بنیانگذاری شده و از هر نوعی همراهی و همفکری اعضای جدید استقبال می کند.

نام حامی برگرفته از اسم بزرگ مهندس حامی پدر مهندسی عمران ایران است که همگان بر وطن دوستی و تلاش حرفه ای این معلم بزرگ صحه می گذارند . برآن متعهدیم که این گروه پاسدار نام مهندس حامی، شرافت حرفه  مهندسی و مهندسانی که حامی استقرار نظام سلامت و شایستگی در نظام مهندسی ساختمان هستند باشد. در این راه تنها به انتخابات نمی اندیشیم و فردای پس از انتخابات و مسئولیتهای که بر دوش منتخبان گذاشته ایم را پیگیری و مطالبه خواهیم کرد. به امید اینکه منتخبانمان حامی بزرگ مهندسان فعال حرفه ساختمان باشند.

شاخص های انتخاب کاندیدای هیات مدیره ساختمان

گروه مهندسان حامی اهداف و برنامه های شاخصی را برای افق چشم انداز خود تعریف کرده است که همه این اهداف در راستای ارتقای جایگاه شان صنفی، اقتصادی و اجتماعی مهندسان تعریف شده است.

“محمد حسین مسعودی” یکی از داوطلبان هفتمین دوره انتخابان هیئت مدیره و عضو گروه حامی با اشاره به این اهداف می گوید: در گروه حامی انتخابات کاندیداها و شرایط شرکت در انتخابات به صورت جمعی تصمیم گیری  می شود و مهم ترین شاخص های انتخاب کاندیدها  توجه به خرد جمعی و توانایی انجام کار بر مبنای اصول اخلاق حرفه ای و منافع تشکل، شجاعت و جسارت در پیشبرد مطالبات مهندسان و اعضای سازمان نظام مهندسی بوده است.

وی در ادامه می افزاید: فعالیت، پیگیری، سخت کوشی و متعهد به مسئولیت ها، صداقت ، صراحت و پاسخگویی، داشتن روحیه خلاقیت ، نوآوری و همکاری و مشارکت ، داشتن تجارب علمی و اجرایی کافی ومقبولیت و وجهه اجتماعی و صنفی نیز از دیگر شاخصه های افرادی است که در این گروه گرد هم آمده اند.

مشارکت اعضای سازمان در برگزاری انتخابات

“ایرج محمود کلایه” یکی از داوطلبان گروه مهندسی عمران ، حضور و مشارکت همه اعضای سازمان را در این انتخابات ، گامی به سوی رشد و تعالی سازمان برشمرده و در ادامه می افزاید: این گروه بر آن است تااز حداکثر ظرفیت های مهندسان پر تلاش در راستای مشارکت در این تصمیم مهم صنفی استفاده نماید. لذا بدینوسیله از تمامی مهندسانی که به هر نحوی دغدغه بهتر شدن وضع موجود سازمان نظام مهندسی را دارند برای همکاری دعوت می نماییم و دست مهندسانی را که به انتخاب بهترین افراد برای هیات مدیره این سازمان مهم کمک می کنند ، به گرمی می فشاریم.

گروه مهندسی حامی آغازی برای پیشرفت و موفقیت نظام مهندسی ساختمان محسوب می شود و آقایان مهندس محمد حسن تولائی – محمد حسین مسعودی- مهدی روانشادنیا- ایرج محمود کلایه- حسن قربانخانی- سید مهدی زرگر- فرامرز گلزار- محمد رحیمی بالا- بیژن خطیبی- سیاوش حیدری در گروه مهندسی عمران عضو این گروه هستند.

در رشته معماری- فرزین نگارستان- فرهام مقدم راد- ایرج معزی- امیر حسین دزفولیان – عبدالرضا گلپایگانی- غلامرضا خوش گفتار منفرد داوطلب هستند .

“حسین اکبریان راد” ، سید علیرضا میر جعفری  و علی اکبر صالح داوطلبان رشته مکانیک ؛ علی کریمی آنچه و کامران تیموری در رشته برق، بهمن مومنی مقدم و غلامرضا لشگری در رشته نقشه برداری آماده حضور در رقابت های هفتمین دوره انتخابان هیئت مدیره هستند.

شایان ذکر است در رشته شهرسازی نیز “رامین فرزانه پور” و “حمید رضا باغانی” هم در رشته ترافیک عضو گروه حامی هستند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false