true
مدير ارشد تجاري ايرانسل از امكان ارايه راهكارهاي مختلف ارتباطي اين اپراتور به كسب و كارهاي مختلف كشور خبر داد.
باقر صمدي در مراسم ششمين سالروز راهاندازي شبكه خدمات ارتباطي ايرانسل افزود: خدمات ايرانسل در دو بخش به مشتركان عادي و بخش كسب و كار كشور ارايه ميشوند كه مخاطبان آنها ميتوانند شركتها دولت، كانونها و يا NGOها باشند.
وي با اشاره به اينكه نيازهاي اين دو بخش و پشتيباني از آنها نيز متفاوت است، گفت: در حوزه مشتركان عادي نياز به محصولات و استاندارد است و وقتي راجع به بخش و سازماني صحبت ميشود تعداد مشتريان كم اما حجم تقاضا زياد است.
صمدي افزود: نوآوري محور توسعه محصول است اما در مواجهه به كسب و كارها بايد نيازهاي آنها را شناسايي كرده و متناسب با آن محصول ارايه دهيم بطوريكه در كسب و كار تاكيد بر حفظ رابطه مناسب با مشتري است.
به گفته وي، در حوزه محصول اپراتور در مورد نوع واگذاري سرويس تصميم ميگيرد اما در حوزه بيزينس معمولا توان مشتري در ارايه راهكار تاثيرگذار است.
صمدي، راهكارها را مجموعهاي از محصولها و سرويسها دانست است كه به سازمان اجازه مي دهد تماس سادهتري بگيرد و به مشتريانش سرويس مطلوب تري داده و كارمندانش را نيز بهتر مديريت كند.
مدير ارشد تجاري ايرانسل، ارايه راهكارهاي آگاهيرساني و تبليغ، خدمات پشتيباني، امنيت ارتباطات و نگهداري اطلاعات، مديريت هزينه، مبتني بر موقعيت و M2M را از راهكارهايي عنوان كرد كه ايرانسل ميتواند به مشتريان تجاري خود ارايه دهد و خدمات رايانش ابري، APN، پرداخت و رمز يكبار مصرف نيز از جمله سرويسهاي قابل واگذاري است كه در آينده هم سرويس NFC در تعامل با شركتهاي همكار داخلي ارايه خواهد شدو
وي اظهار داشت: ايرانسل در حوزه بهبود ارتباطات و افزايش بهرهوري ارتباطات به دنبال ارايه مفهوم دفتر كار مجازي است كه ميتوان با استفاده از آن در هر جايي به دفتر كار متصل شد كه ايرانسل ميتواند بسترهايي از جمله شبكه اختصاصي، كنفرانس مجازي، سرويسهاي پيام كوتاه انبوه، ارتباط اينترنتي از طريق سرويس VoIP و وايمكس را در اختيار متقاضيان قرار بدهد.
او افزود: براي اين راهكارها ايرانسل بستري را فراهم كرده است كه در تعامل با هر بيزينس ممكن است تغيير كند و تبديل به يك راهكار نهايي براي سازمان يا شركت مربوطه شود.
صمدي از ارايه سرويس شارژ خودكار با تعامل نزديك با بانكها در آينده نزديك خبر داد و گفت: با استفاده از اين سرويس تلفن مشترك ميتواند به حساب بانكي وي متصل باشد و هر وقت ميزان شارژ آن به مقداري رسيد كه بايد شارژ شود يا صورتحساب خود را بپردازد، مستقيما كار پرداخت از طرف بانك انجام شود.
به گفته وي، در راهكارهاي آگاهيرساني و تبليغ مشتركان ميتوانند از سرويس پيشخوان تجاري ايرانسل بهرهمند شوند كه با استفاده از آن ميتوانند محتواي متني و عكس و بخشنامه را از طريق آن ارايه كنند و با جامعه هدف شامل كارمندان يا مشتريان در ارتباط باشند.
صمدي، ارايه آهنگ پيشواز تجاري را از ديگر سرويسهاي فراهم شده براي شركتها و سازمانها عنوان كرد كه از طريق آن ميتوانند محصولات خود معرفي كنند.
وي معتقد است كه حوزه دسترسي مستمر ميتواند كمك زيادي به دولت الكترونيكي كند بطوريكه از بستر پيام كوتاه و USSD ميتوان اين خدمات را شامل خدمات سلامت و آموزش همراه ارايه كرد.
مدير ارشد تجاري ايرانسل از راهاندازي و اختصاص مركز تماس با شماره 724 براي پشتيباتي از سرويسهاي ويژه بيزينسها خبر داد كه علاوه بر سرويس e-care شركتي در اختيار آنها قرار ميگيرد.
او افزود: درحال حاضر بيش از 400 شركت با دريافت خدمات مورد نياز خود از ايرانسل با ما همكاري ميكنند و بانكهاي طرف قرارداد ايرانسل براي ارايه سرويس بانكداري الكترونيك نيز به 5 بانك افزايش يافته است.
true
true
https://parsipress.ir/?p=2909
true
true