true
با بهرهبرداري از محور گدوك- پل سفيد در بزرگراه رودهن- فيروزكوه- قائم شهر علاوه بر حذف گردنه حادثهخيز و صعبالعبور گدوك، گلوگاه مازندران باز شد.
به گزارش روابط عمومي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، مهندس احمد صادقي؛ مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور در مراسم افتتاحيه محور 23 كيلومتري گدوك- پل سفيد، مأموريت اصلي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور را توسعه و بهبود شبكه راهي كشور دانست و گفت: با اجراي طرح درخشان مهر ماندگار، كليه اعتبارات بخش راهسازي در جهت تكميل 25 هزار كيلومتر راه با هدف تكميل كريدورهاي شمال به جنوب و شرق به غرب كشور متمركز است.
وي ادامه داد: توسعه زيرساختهاي حمل و نقل در كشور به منظور ايجاد ظرفيتهاي جديد براي مقابله با افزايش تعداد خودروها و تأمين امنيت سفرهاي برون شهري است، در همين راستا امسال در استان مازندران 378 كيلومتر بزرگراه و راه اصلي در دست ساخت است و اعتبار 73 ميليارد توماني سال گذشته اين استان در حوزه راهسازي، به 140 ميليارد تومان در سال جديد افزايش يافته است.
صادقي در خصوص بزرگراه رودهن- فيروزكوه- قائم شهر گفت: در 10 سال اخير حدود 190 ميليارد تومان اعتبار در اين پروژه هزينه شده و نكته قابل توجه اين است كه نيمي از اين تأمين اعتبار در 16 ماه اخير و دوران وزارت مهندس نيكزاد صورت گرفته است. اين مسئله حاكي از عزم جدي و تمركز وزارت راه و شهر سازي براي تكميل پروژههايي است كه مدت زيادي از آغاز آنها ميگذرد.
مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور با معرفي محور گدوك- پل سفيد به عنوان مهمترين قطعه اين پروژه گفت: با احداث دو دستگاه تونل در اين مسير از اين پس شاهد عبور ايمن و روان در اين محور خواهيم بود. تلاش ما علي رغم تمام تنگناهاي اعتباري گسترش و ايمن سازي شبكههاي حمل و نقلي در كشور براي آسايش هموطنان عزيز است و اميدواريم بخش عمده اين بزرگراه تا پايان سال جاري و تونلهاي انتهايي آن در سه ماه نخست سال آينده به بهرهبرداري برسد.
وي ادامه داد: توسعه زيرساختهاي حمل و نقل در كشور به منظور ايجاد ظرفيتهاي جديد براي مقابله با افزايش تعداد خودروها و تأمين امنيت سفرهاي برون شهري است، در همين راستا امسال در استان مازندران 378 كيلومتر بزرگراه و راه اصلي در دست ساخت است و اعتبار 73 ميليارد توماني سال گذشته اين استان در حوزه راهسازي، به 140 ميليارد تومان در سال جديد افزايش يافته است.
صادقي در خصوص بزرگراه رودهن- فيروزكوه- قائم شهر گفت: در 10 سال اخير حدود 190 ميليارد تومان اعتبار در اين پروژه هزينه شده و نكته قابل توجه اين است كه نيمي از اين تأمين اعتبار در 16 ماه اخير و دوران وزارت مهندس نيكزاد صورت گرفته است. اين مسئله حاكي از عزم جدي و تمركز وزارت راه و شهر سازي براي تكميل پروژههايي است كه مدت زيادي از آغاز آنها ميگذرد.
مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور با معرفي محور گدوك- پل سفيد به عنوان مهمترين قطعه اين پروژه گفت: با احداث دو دستگاه تونل در اين مسير از اين پس شاهد عبور ايمن و روان در اين محور خواهيم بود. تلاش ما علي رغم تمام تنگناهاي اعتباري گسترش و ايمن سازي شبكههاي حمل و نقلي در كشور براي آسايش هموطنان عزيز است و اميدواريم بخش عمده اين بزرگراه تا پايان سال جاري و تونلهاي انتهايي آن در سه ماه نخست سال آينده به بهرهبرداري برسد.
true
true
https://parsipress.ir/?p=1628
true
true