true
محمد حسین فراهانی که به دعوت مدیرعامل هتل پارسیان استقلال در این مجموعه اقامتی و پذیرایی حضور یافته بود از میهمان نوازی و رفتار حرفه ای پرسنل این هتل در ارائه خدمات به مسافران ازجمله گردشگران تهرانی قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی هتل پارسیان استقلال در ابتدای حضور دکتر فراهانی در هتل استقلال که آقای بشردوست معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان وی را همراهی می کرد احمد مولوی مدیرعامل هتل استقلال ضمن خیر مقدم به ایشان، گزارشی از ظرفیت ها و قابلیت های میهمانپذیری این هتل را ارائه کرد و در ادامه علی دستجردی مدیرعامل شرکت هتل های بین المللی پارسیان نیز با اشاره به ظرفیت های بالقوه و باالفعل مجموعه هتل های پارسیان در کشور، آمادگی 5 هتل پارسیان مستقر در تهران را برای ارائه خدمات با تسهیلات ویژه به مسافران پایتخت ایران خصوصاً گردشگران تهرانی اعلام کرد.
دستجردی همچنین به مشکلات جامعه هتلداری کشور از جمله تفسیر و برداشت های متفاوت دستگاههای دولتی از قانون صنعتی دانستن هتلها اشاره کرد و از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران برای ورود به این حوزه و رفع موانع موجود کمک خواست.
مدیرعامل شرکت هتل های پارسیان در پایان ضمن پیشنهاد تشکیل کمیته های کارشناسی متشکل از کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران و هتلهای پارسیان به منظور بررسی مشکلات و تدوین راهکارهای اجرائی، از آمادگی این شرکت در این راستا خبر داد.
بر پایه همین گزارش دکتر فراهانی نیز ضمن تشکر از دعوت مدیرعامل هتل استقلال، بر ضرورت تعامل بیشتر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با مجموعه هتلهای پارسیان بعنوان بزرگترین زنجیره هتلی در کشور و البته در تهران تاکید کرد.
وی با اشاره به توانمندی باالقوه گردشگری استان تهران و استرتژی این اداره کل مبنی بر استفاده از ظرفیت همه دست اندرکاران با هدف توسعه صنعت گردشگری و هتلداری کلانشهر تهران،از معاون گردشگری خود خواست مقدمات نشست های کارشناسی را با مدیران و کارشناسان هتل های پارسیان فراهم نماید.
میرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در ادامه کیفیت خدمات هتل های پارسیان در تهران از جمله هتل استقلال را به لحاظ اهتمام ویژه به مقوله آموزش مداوم نیروی انسانی بسیار حرفه ای و استاندارد دانست و یادآور شد : آماده ایم در جلسات کارشناسی با مدیران و کارشناسان شرکت هتل های پارسیان، ضمن بررسی مشکلات پیش رو، از توانمندی و تجربیات این شرکت برای ارتقای صنعت هتلداری استان تهران استفاده کنیم.
بنابراین گزارش دکتر فراهانی در پایان حضور خود درهتل پارسیان استقلال در دفتر یابود هتل اینگونه نوشت : بسمه تعالی – توفیق یافتم در هشتم خردادماه در هتل استقلال حضور یابم. یقیناً دیدن تمامی هتلها برای مردم جذابیت دارند اما هتلهایی که قدمت زیادی دارند و برای مردم نوستالژی است دیدنی تر هستند. میهمان نوازی و پذیرایی از میهمانان ذات هر ایرانی است اما پرسنل خوب و مودب هتل پارسیان استقلال بسیار خوب و حرفه ای خدمات می دهند لذا مراتب سپاس و تشکر خود را اعلام میدارم. محمد حسین فراهانی – مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران.
دستجردی همچنین به مشکلات جامعه هتلداری کشور از جمله تفسیر و برداشت های متفاوت دستگاههای دولتی از قانون صنعتی دانستن هتلها اشاره کرد و از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران برای ورود به این حوزه و رفع موانع موجود کمک خواست.
مدیرعامل شرکت هتل های پارسیان در پایان ضمن پیشنهاد تشکیل کمیته های کارشناسی متشکل از کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران و هتلهای پارسیان به منظور بررسی مشکلات و تدوین راهکارهای اجرائی، از آمادگی این شرکت در این راستا خبر داد.
بر پایه همین گزارش دکتر فراهانی نیز ضمن تشکر از دعوت مدیرعامل هتل استقلال، بر ضرورت تعامل بیشتر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با مجموعه هتلهای پارسیان بعنوان بزرگترین زنجیره هتلی در کشور و البته در تهران تاکید کرد.
وی با اشاره به توانمندی باالقوه گردشگری استان تهران و استرتژی این اداره کل مبنی بر استفاده از ظرفیت همه دست اندرکاران با هدف توسعه صنعت گردشگری و هتلداری کلانشهر تهران،از معاون گردشگری خود خواست مقدمات نشست های کارشناسی را با مدیران و کارشناسان هتل های پارسیان فراهم نماید.
میرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در ادامه کیفیت خدمات هتل های پارسیان در تهران از جمله هتل استقلال را به لحاظ اهتمام ویژه به مقوله آموزش مداوم نیروی انسانی بسیار حرفه ای و استاندارد دانست و یادآور شد : آماده ایم در جلسات کارشناسی با مدیران و کارشناسان شرکت هتل های پارسیان، ضمن بررسی مشکلات پیش رو، از توانمندی و تجربیات این شرکت برای ارتقای صنعت هتلداری استان تهران استفاده کنیم.
بنابراین گزارش دکتر فراهانی در پایان حضور خود درهتل پارسیان استقلال در دفتر یابود هتل اینگونه نوشت : بسمه تعالی – توفیق یافتم در هشتم خردادماه در هتل استقلال حضور یابم. یقیناً دیدن تمامی هتلها برای مردم جذابیت دارند اما هتلهایی که قدمت زیادی دارند و برای مردم نوستالژی است دیدنی تر هستند. میهمان نوازی و پذیرایی از میهمانان ذات هر ایرانی است اما پرسنل خوب و مودب هتل پارسیان استقلال بسیار خوب و حرفه ای خدمات می دهند لذا مراتب سپاس و تشکر خود را اعلام میدارم. محمد حسین فراهانی – مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران.
true
true
https://parsipress.ir/?p=1231
true
true