×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: یکی از مشکلاتی را که اخیرا با آن مواجه هستیم واردات بی‌رویه محصولات کشاورزی است که اینگونه واردات مغایر با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی است و باعث می‌شود رکود در تولید و ضرررسانی به تولیدکنندگان داخلی حاصل شود.

علی ایرانپور، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران افزود: در واردات محصولات کشاورزی واسطه‌ها به دلیل منافع مالی و سود سرشاری که به دنبال دارند از طریق رانت مجوزهایی را می‌گیرند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری تاکید کرد: در تحقق اقتصاد مقاومتی نگاه مسولان باید به داخل کشور و ظرفیت‌های درونی باشد و نباید شاهد واردات بی رویه بود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: بر اساس ماده قانون ۲۱۴ آئین‌نامه داخلی مجلس‌شورای اسلامی، طرح تحقیق و تفحص به وزیر ابلاغ شد و هیئت رئیسه این طرح را در تاریخ ۹۳/۴/۱۷ به کمیسیون کشاورزی ارجاع دادند و ۹۳/۴/۱۸ توسط رئیس کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس به وزیر جهاد کشاورزی ارسال شد.

وی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی ظرف مدت ۱۰ روز کلیه مستندات و مدارک آن وزارتخانه را در خصوص محورهای تحقیق و تفحص بیان می‌کند و پس از شفاف‌سازی و تکمیل تحقیقات، گزارشی را در این زمینه ارائه خواهد کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false